کد خبر: ۲۴۹۲۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی دایی دیروز دو نوبت تمرین برای بازیکنانش در نظر گرفته بود. صبح کار با وزنه بود که شهریار اغلب وقت تمرین را در حال گفتگوی سرپایی با افشین پیروانی گذراند و عصر اما داستان متفاوتی داشت.سرمربی پرسپولیس که در نشست های خبری قبلی خود از زندگی غیر حرفه ای برخی بازیکنانش انتقاد کرده بود ، این بار شفاف تر به بازیکنانش کد داد تا متوجه شوند آنها را زیر نظر دارد.

او گفت: خیلی ها انگار نمی دانند کجا دارند بازی می کنند. یک سال آمده اند اینجا حالا باید در ویلاهای لواسون دنبالشان باشم. سرشون از تو گوشی و واتساپ و وایبر بیرون نمیاد. استراحت ندارند. آقا را تا دیر وقت در باغ های کردان می بینند. همسایه ها از فلان بازیکن ما به پلیس شمال غرب تهران شکایت می کنند. اینها چه معنایی می دهد؟! تمرین شنبه ریکاوری بوده، یکشنبه هم استراحت داده ایم آقا بعد از 2روز بازهم حال تمرین ندارد. چرا اینقدر برخی ها بی ظرفیت هستند؟ همین کارها را می کنید که سقف آمال و آرزوهایتان شده بازی در لیگ برتر خودمان.

دایی حسابی از خجالت بازیکنان درآمد و پچ پچ های بعدی بازیکنان نشان می دهد هرکس که مخاطب حرفهای سرمربی بوده متوجه کنایه های دایی به خودش شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها