کد خبر: ۲۴۹۳۳۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
تهیه‌کننده فیلم‌سینمایی «ویلایی‌ها» گفت: موضوع این فیلم نمایش فداکاری پنهان مادران و همسران شهدا در دوران دفاع‌مقدس است که از اواسط مهر ماه کلید می‌خورد.

به گزارش پایگاه 598،محمد پیرهادی تهیه‌کننده «ویلایی‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه پیش‌تولید این فیلم سینمایی به کارگردانی منیر قیدی که از اواخر مرداد ماه آغاز شده بود، مراحل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد،گفت: از اواسط مهر ماه کارتولید این فیلم سینمایی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم سینمایی را پس از نهایی شدن بازیگران اصلی و عوامل پشت دوربین از ماه آینده کلید می‌زنیم.

قصه «ویلایی‌ها» مربوط به سال های جنگ است و برای نخستین بار درباره نقش  همسران و مادران رزمندگان پشت خطوط جبهه، صحبت می‌کند و به نقش آنان و فداکاری پنهان با آن‌ها که تاکنون به آن پرداخته نشده است می‌پردازد.

پیرهادی که تلاش دارد این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر آماده کند یش از این اعلام کرده بود که در این فیلم بیشتر نقش‌ها متعلق به خانم‌ها است و از این رو از بازیگران مطرح و با تجربه تئاتر برای این فیلم استفاده می‌کنیم.

محمد پیرهادی تاکنون فیلم‌های «دعوت» و «به نام پدر» را به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تهیه کرده است، «ویلایی‌ها» نخستین تجربه کارگردانی «منیرقیدی» در مقام یک فیلمساز بلند است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها