کد خبر: ۲۵۰۰۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مجله مهر- شیدا علی‌اکبر شیرازی: در حالی که باراک اوباما با بحران های مختلف داخلی و خارجی رو به رو است، تعلل دستگاه امنیتی این کشور در مواجهه با داعش در محافل سیاسی بسیار بحث برانگیز است. گزیده کاریکاتورهای امروز دنیا هم با همین موضوع اغاز شده است.

 

حمله از نوع داعشی. یک روزنامه انگلیسی گزارش کرد که هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا برای اولین بار بر فراز مقر اصلی گروه تروریستی تکفیری «داعش» در سوریه به پرواز درآمدند.(Arab News)

 

از مشکلات امروز جامعه جهانی برابر نبودن حقوق زنان نسبت به مردان در اروپا  است. به طور متوسط دستمزد زنان در اروپا 18% تا 20% ، در آمریکا 25% و در ژاپن 33% پائین تر از مردان تخمین زده شده است.(Freelance/Self-syndicated)

 

در مغز اوباما چه می‌گذرد؟ هیلاری کلینتون، ظهور گروههای تروریستی در عراق و سوریه را ناشی از شکست سیاست های آمریکا در دوره باراک اوباما دانسته است.(Creators Syndicate Inc)

 

شرکت بریتیش پترولیوم به دلیل سهل انگاری و ایجاد بزرگ ترین نشت نفت در سال 2010 که در خلیج مکزیک رخ داد توسط دادگاه به پرداخت جریمه محکوم شد.(Houston Chronicle)

 

 

 

در حمله نظامیان  و نیروهای امنیتی دولت یمن به تظاهرات مسالمت آمیز مردم یمن تا کنون 4 نفر کشته و بیش از 10 نفر زخمی شده اند.(Arab News)

 

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است فردا، چهارشنبه، سخنرانی کند و مردم آمریکا را برای کمپین علیه داعش آماده کند.(Townhall)

 

آمریکا و اسب تروای داعش. گزارش های تحلیلی آمریکا مدارکی را فاش ساخته است که نقش بارز آمریکا را در شکل گیری داعش نشان می دهد.(Lattuf Cartoon)

 

 صدای جنگ در گوشه و کنار دنیا به گوش می رسد وآمریکا در تمامی جنگ ها نقش پررنگی را بازی می کند.(Politico.com)

 

مدافعان حقوق مهاجران نسبت به اعلام رئیس‌جمهور آمریکا درباره به تعویق انداختن هرگونه اصلاح قانون مهاجرت به بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای در این کشور ،ابراز دلسردی کردند.(Chattanooga Times Free Press)

 

آمار نشان می دهد که میزان رضایت مندی مردم آمریکا از باراک اوباما به پایین ترین سطح خود طی چند سال گذشته رسیده است.(King Features Syndicate)

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها