کد خبر: ۲۵۰۰۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۴۷     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با ارسال نامه‌ای از برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی قدردانی و تاکید کرد: اینجانب به سهم خود از توانمندی‌های متعهدانه و مسئولان جوانان مؤمن انقلابی در برپایی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی که فعالان رسانه‌های دیداری و شنیداری مختلف استان‌ها را دور هم جمع نمودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه 598، متن نامه حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

" گسترش کار فرهنگی در بین جوان های مومن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمن این ملت، ایفا کرده است. " مقام معظم رهبری"

مسئولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

قدم نهادن در مسیر فرهنگ و هنر، علاوه بر عزمی برخاسته  از تعهد و ایثار، قدمهایی محکم و استوار، بصیرتی دین مدار و پر عیار می طلبد.

اینجانب به سهم خود از توانمندیهای متعهدانه و مسئولان جوانان مومن انقلابی در برپایی نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که فعالان رسانه های دیداری و شنیداری مختلف استانها را دور هم جمع نمودند، تقدیر و تشکر می کنم.

امید آن دارم که در سایه سار توجه به فرهنگ اصیل اسلامی- ایرانی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر حجت ابن الحسن العسکری (عج) در تمامی مراحل و شئونات زندگی موید و منصور باشید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها