کد خبر: ۲۵۰۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۰ آبان ۱۳۹۰
گفتگوی ۵۹۸ با سفیر لبنان، شیخ الاسلام و مهمانپرست:
علی الحبحاب: ما با سقوط قذافی امیدوار هستیم که به عنوان شخص اصلی که در این جرم دست داشتند ابعاد این ماجرا روشن شود تا که انشاء الله ایشان به سلامت برگردند. / شیخ الاسلام: برای اعزام هیئتی از مجلس شورای اسلامی به لیبی منتظر جواب طرف لیبیایی هستیم. / مهمانپرست: هرکس که شخصیت امام موسی صدر را بشناسد و نسبت به ایشان آشنایی داشته باشد نمی تواند نسبت به این شخصیت بزرگ بی تفاوت باشد.
به گزارش پایگاه 598، پیگیری پرونده ربوده شدن امام موسی صدر پس از گذشت 33 سال با سرنگونی رژیم قذافی همچنان ادامه دارد که هر از چند گاهی اخبار و شنیده های مختلفی در رسانه های منتشر می گردد به همین منظور پایگاه 598 در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین الملی مطبوعات و خبرگزاری ها گفتگوهای کوتاهی را با سفیر لبنان در ایران و همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه و دبیر کل کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین در خصوص سرنوشت امام موسی صدر داشته است که در ادامه می آید:

علی الحبحاب، سفیر لبنان در ایران: از زمان های گذشته و 33 سال پیس لبنان در قضیه امام موسی صدر هم در سطح سیاسی و بین الملل و هم در سطح ملی و هم بین خانواده های افراد ربوده شده پیگیری های ما ادامه دارد و ما با سقوط قذافی امیدوار هستیم که به عنوان شخص اصلی که در این جرم دست داشتند ابعاد این ماجرا روشن شود تا که انشاء الله ایشان به سلامت برگردند و جریمه ای که به آن می گوییم جرم زمان، ابعادش مشخص شود.

حسین شیخ الاسلام، دبیرکل دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی: ما در تدارک اعزام هیئتی از مجلس شورای اسلامی از کمیسیون های اصل 90 و کمیسیون خارجه به لیبی برای مشخص نمودن سرنوشت امام موسی صدر هستیم که هنوز طرف لیبیایی جواب نداده است.

رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت امور خارجه: هرکس که شخصیت امام موسی صدر را بشناسد و نسبت به ایشان آشنایی داشته باشد نمی تواند نسبت به این شخصیت بزرگ بی تفاوت باشد و ما نیز پیگیری هایمان در خصوص این پرونده در حال پیگیری است.

مصاحبه از محمد صالحی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها