کد خبر: ۲۵۱۴۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
از عادل فردوسی پور این طرح را کشیدم.امیدوارم او همیشه بتواند موش های فوتبال را شکار کند چون موش نماد ناپاکی است و در فاضلاب زندگی می کند و باید برای از بین بردنش مبارزه کرد وگرنه همه جا را کثیف می کند.
عمر ممانی،کاریکاتوریست و انیماتور معروف سایت بین المللی گل دات کام در طرحی اختصاصی برای سایت برنامه نود، عادل فردوسی پور را به عنوان نماد مبارزه با ناپاکی در فوتبال نشان داده است.

به گزارش سایت گل،عمرممانی کاریکاتوریست و انیماتور شهیر و معروف سایت گل، که طرحهایش در جهان فوتبال زبانزد خاص و عام است در طرحی ویژه و اختصاصی برای سایت نود، مجری برنامه نود را به عنوان نماد مبارزه علیه ناپاکی به تصویر کشیده است.

عمر ممانی کاریکاتوریست اردنی سایت گل که در حال حاضر در دوبی به سر می برد ولی ساکن امان اردن است،در گفت و گو با سایت نود و اینکه چرا این طرح را کشیده است گفت:با توجه به آشنایی قبلی که با مسئول محتوایی سایت برنامه نود داشتم و پس از اینکه از طریق وی متوجه شدم طرحهایم در سایت نود و حتی دیگر سایتهای فوتبالی ایرانی طرفداران زیادی دارد برایم جالب شد که درباره فوتبال ایران تحقیق کنم.

وی ادامه داد:«در تحقیقاتم متوجه شدم برنامه نود پربیننده ترین برنامه فوتبالی در تاریخ تلویزیون ایران است وآن وقت سراغ مجری برنامه نود رفتم ودرباره اش تحقیق کردم و متوجه شدم که وی در میان ایرانیان خارج از ایران و به خصوص در ایرانیان ساکن در کشورهای عربی خاورمیانه طرفداران زیادی دارد و برنامه اش را هر هفته می بینند. از اکثر کسانی که سوال کردم جواب دادند که وی نماد مبارزه با ناپاکی در فوتبال ایران هم است و در گزارش هایی که می کند و حتی برنامه ای که روی آنتن می برد، تمام تلاشش را برای مبارزه با ناپاکی و مناسباتی که ممکن است فوتبال را از حالت پاکش دربیاورد، انجام می دهد و به همین دلیل از عادل فردوسی پور این طرح را کشیدم.امیدوارم او همیشه بتواند موش های فوتبال را شکار کند چون موش نماد ناپاکی است و در فاضلاب زندگی می کند و باید برای از بین بردنش مبارزه کرد وگرنه همه جا را کثیف می کند.»

می بینید که ممانی چطور موش را کشیده که عادل فردوسی پور با میکروفون توی سرش زده است. به چشمهای موش که نگاه کنید، متوجه می شوید که چقدر حالش بد است.

عمر ممانی آرزو کرد که یک روز بتواند به ایران بیاید و از نزدیک عادل فردوسی پور را ببیند.

طرح کارکاتوریست اردنی از فردوسی‌پور +عکس

منبع: وبسایت برنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها