کد خبر: ۲۵۱۴۴۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
اين بازيکن 37 ساله در آستانه‌ي بازي چهارشنبه‌شب با زسکا مسکو مي‌گويد از بازگشت به ليگ قهرمانان احساس خوشبختي مي‌کند و اعتقاد دارد که تيمش مي‌تواند قهرمان اسپانيا که فصل قبل به فينال رسيد را سرمشق قرار دهد.
به گزارش پایگاه 598 به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی ستاره‌ی رم امیدوار است که تیم ایتالیایی بتواند از مثال اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان الگو بگیرد. این تیم اسپانیایی به فینال فصل گذشته‌ی این رقابت‌ها رسید و پیش از ضربه‌ی سر سرخیو راموس در دقایق تلف‌شده‌ی بازی در آستانه‌ی قهرمانی قرار داشت. و حالا توتی اعتقاد دارد که رم ـ که در گروهی با حضور تیم‌های بایرن مونیخ، منچستر سیتی و زسکا مسکو قرار گرفته است ـ می‌تواند از نمایش غیرمنتظره‌ی اتلتیکو در فصل قبل الهام بگیرد.

«این گروه را دوست دارم. هر چیزی می‌تواند اتفاق بیافتد. امیدوار ایم که از نمونه‌ی اتلتیکو مادرید پیروی کنیم. سعی می‌کنیم تاثیر خوبی به جا بگذاریم. همه‌چیزمان را خواهیم گذاشت، حتی در برابر قوی‌ترین تیم‌ها. خیلی عالی می‌شود اگر بتوانیم از موفقیت اتلتیکو سرمشق بگیریم. در لیگ قهرمانان هر تیمی تراز اول است. اما به همین دلیل است که این رقابت‌ها را دوست داریم. با هر تیم مبارزه خواهیم کرد و سعی می‌کنیم کار را برایشان دشوار کنیم. بازی فردا خیلی مهم است. برگشتن به لیگ قهرمانان خیلی عالی است. رم باید هر سال در این نوع رقابت‌ها بازی کند.»

توتی که در تمام دوران بازی خود در رم مانده است، تاکید می‌کند که تصمیم درستی برای ماندن در پایتخت ایتالیا گرفته است: «احساس می‌کنم بخت با من یار بوده که قادر ام دوباره در این رقابت بازی کنم. من ۳۸ سال دارم و از آن‌چه که انجام دادم و دارم انجام می‌دهم خوشحال ام. می‌دانم که هنوز می‌توانم چیزهای زیادی در اختیار رم بگذارم. سال‌ها می‌گذرند، اما راستش من احساسشان نمی‌کنم. روزی که بفهمم که دیگر قدرت ادامه دادن با هم‌تیمی‌هایم را ندارم روزی‌ست که می‌گویم دیگر بس است. قطعاً اگر برای رئال یا بارسلونا بازی می‌کردم چیزهای بیشتری به‌دست می‌آوردم. اما همچنان در همه‌جای اروپا از احترام زیادی برخوردار ام، و تصمیم ماندن در این‌جا همیشه درست بوده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها