کد خبر: ۲۵۱۵۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
بازار امتیاز تسهیلات مسکن در روزجاری شاهد رشد 0.3 تا 4.1درصدی قیمت بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن دی 91 با بیشترین رشد به نرخ یک میلیون و 11 هزارو 480 ریال رسید.
به گزارش پایگاه 598 ؛ به نقل از اقتصاد آنلاین در معاملات امروز بازارهای فرابورس 32 میلیون اوراق به ارزش 427 میلیارد ریال دست به دست شد و شاخص فرابورس با رشد 0.83 واحدی عدد 809.7 واحد را ثبت کرد.
بر اساس این گزارش؛ بانک گردشگری با معامله 4.6 میلیون سهم به ارزش 6.3 میلیارد ریال بیشترین حجم مبادلات را داشت و بیشترین ارزش معاملات هم به سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با خرید و فروش 12.8 میلیارد ریال اوراق تعلق گرفت.
شرکت های کارتن مشهد، رهشاد سپاهان، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران، اوره لردگان و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان نیز در معاملات امروز بیشترین رشد قیمت را داشتند و در این میان بیشترین کاهش قیمت نصیب حق تقدم اوره لردگان، آرتا ویلتایر، فارسیت درود و سرمایه گذاری آرین توسکا شد.
همچنین در بازار ابزارهای نوین مالی بیشترین حجم معاملات را خرید و فروش 96 هزار و 230 برگه اوراق اجاره رایتل در دست داشت. در بازار صندوق های قابل معامله (ETF) هم صندوق سرمایه گذاری اطلس با جابه‌جایی 27 هزار و 988 واحد بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، این گزارش می‌افزاید: بازار امتیاز تسهیلات مسکن نیز امروز شاهد رشد 0.3 تا 4.1 درصدی قیمت بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن دی 91 با بیشترین رشد به نرخ یک میلیون و 11 هزارو 480 ریال رسید.
همچنین در پی عرضه بلوکی 92.8 میلیون سهم معادل 87.84 درصد از سهام شرکت صنایع کاغذ مراغه به قیمت هر سهم 804 ریال، پس از احراز شرایط معامله قطعی شد. این بلوک به ارزش 74.6 میلیارد ریال 9 شهریور در بازار سوم به صورت یکجا و شرایطی عرضه شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها