کد خبر: ۲۵۱۷۴۸
زمان انتشار: ۰۳:۱۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: پرسپولیس با کادر جدید متفاوت بازی می‌کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی فردا با پرسپولیس گفت: یک بازی سخت و مشکل پیش‌رو داریم. با یک تیم بزرگ که تیم خودمان و از خانواده خودمان است مصاف می‌دهیم و هم ما نیاز به 3 امتیاز داریم و هم پرسپولیس. بضاعت ما محدودتر از پرسپولیس است و پرسپولیس با کادر جدید نیاز به برد دارد. در این چند بازی نشان دادیم که دنبال یک فوتبال هجومی هستیم و به خاطر همین بازی‌هایمان  پرگل می‌شود. 

وی ادامه داد: یک بازیکن خارجی جذب کردیم اما شیث رضایی و کریمی و نورمحمدی آسیب‌دیده هستند. خالقی‌فر هم یک آسیب‌دیدگی برایش پیش آمد و پزشکان  سعی می‌کنند او را برای این بازی برسانند.

استیلی اظهار داشت: روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار  و بازی با این تیم با نفت مسجدسلیمان را آنالیز کردیم. پرسپولیس با کادر جدید مقداری متفاوت بازی می‌کند و انشاءالله بتوانیم یک بازی خوب برگزار کنیم و هواداران لذت ببرند.

سرمربی راه آهن درباره مشکلات مالکیتی این باشگاه گفت: دادستانی دنبال پیگیر این موضوع است که ماجرا را حل کنند اما هنوز حل نشده و شرایط از لحاظ روحی و روانی برای تیم‌ ما خوب نیست. بازیکنانمان احتیاج به منابع مالی دارند و هنوز نتوانستیم مشکلات مالی‌ را حل کنیم.

وی درباره پست دروازه بانی تیمش گفت:  ما 3 دروازه بان خوب داریم و هر 3 نفر خوب کار می‌کنند. احمد عابدزاده خیلی خوب با آنها کار می‌کند. خیلی سخت است که جابه‌جایی داشته باشیم. ما از ایگور منزیچ بیشتر استفاده کردیم و  طالب‌لو کمتر. اگر زمانش باشد قطعا از امیر عابدزاده هم استفاده می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها