کد خبر: ۲۵۱۷۴۹
زمان انتشار: ۰۳:۱۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
مگر وینگادا امتحان خودش را پس نداده بود. دوباره او را چه کسی آورد و سکان دستش داد تا به تیمهای درجه 4 آسیا هم ببازیم .

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، جواد الله‌وردی، بازیکن اسبق پرسپولیس این‌روزها فعالیتی در حوزه ورزش ندارد . به گفته خودش بسراغ خریداری ضایعات رفته است؛ مردی که مدرک کارشناسی ارشد دارد و کلاسهای مربیگری را گذرانده، دل پر دردی دارد.


الله‌وردی وقتی متوجه می‌شود باید از پرسپولیس سخن بگوید، صحبتهایش را اینگونه شروع می‌کند: از پرسپولیس چیزی باقی‌نمانده است . به گفته امیر رضا خادم پرسپولیس شبیه گاوی شده که کله‌اش در کوزه گیر کرده و فقط عده‌ای مشغول شده اند تا راه نفس او بسته نشود. اما من می‌گویم آقای خادم شما حتی نتوانستید راه تنفس این گاو را باز نگه دارید. آمدید به این گاو نفس برسانید، اما نفسش را گرفتید. کار از تنفس مصنوعی هم گذشته است . مگر جوانان هوادار پرسپولیس چه گناهی مرتکب شده‌اند که با رفتارهای شما دچار افسردگی می‌شوند . من دیگر خنده را بر روی لب این جوانان  هوادار مشتاق نمی‌بینم . حتی دیگر آنها به جوک هم علاقه ندارند . آمدید پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کنید اما اوضاع را بدتر کردید.

 

الله‌وردی که انگار به شدت از وزارت ورزش و شخص خادم ناراحت است، در ادامه می‌افزاید: درخشان را آوردید که از نظر فنی هم اگر قبولش کنیم پرونده منشوری این آقا را کجای دلمان بگذاریم . از نظر شخصیتی پرسپولیس را به صفر رساندید . آقای سیاسی هم از نامش معلوم است با سیاست آمده طرف را می‌زند و می‌کشد  و نفر اول می‌رود درب منزل مقتول و گریه‌زاری راه می‌اندازد . میلیارد هم که برای این آقا پول خرد شده، میلیارد را نقد می کند تا راه‌گشائی کند . اعتقاد دارم کسی که با تانک آمده از  ترقه و فشفشه نمی‌هراسد.

 

الله وردی در خصوص حضور مربیان پرتغالی در کشور می‌گوید: مگر وینگادا امتحان خودش را پس نداده بود. دوباره او را چه کسی آورد و سکان دستش داد تا به تیمهای درجه 4 آسیا هم ببازیم . درد این است که این وسط یک عده دلال اجازه نمی دهند فوتبال ما راه خودش را برود . آقای کفاشیان که با خنده مشغول واردات کالا به کشور است وقتی ندارد تا مسائل فوتبال را رصد کند.

 

او می‌گوید: فوتبالی که به درجه بلوغ نرسیده .انتظار دارند تکثیر شود . ما کی‌روش را  دار می‌زنیم و بی‌سواد خطاب می‌کنیم؛ مثلا همین آقای سهراب بختیارزاده که منتقد کی‌روش است هنوز نمی‌داند معنی تاکتیک چیست، آنوقت تریبون در اختیارش قرار می‌دهیم تا کی‌روش را بکوبد . مربیان ما دفع توپ و تکل را از هم تشخیص نمی‌دهند اما علم کی‌روش را زیر سوال می‌برند . آقا دیروز مگر والیبال و کشتی فرنگی گل نکاشتند چرا یک نفر در خیابان بوق هم نزد. اما وقتی به آرژانتین باختیم مردم ریختن و شادی کردند. این تفاوتی است که مردم احساس می‌کنند اما  آقای وزیر ورزش قادر به درک آن نیست. از قدیم گفته‌اند میزان رأی ملت است، لطفا به نظر مردم احترام بگذارید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
1255
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
۰
۰
دمت گرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها