کد خبر: ۲۵۱۷۵۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه" درخشان صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: خوشحالم که فردا مقابل تیمی بازی  می‌ کنیم که نیمی از آن را پرسپولیسی ها تشکیل داده اند و مهمتر از آن یک پرسپولیسی موجه و متعصب مثل حمید استیلی سرمربی این تیم است.

به چیزهایی که  می‌ خواستم رسیدم
امروز چهارمین روزی بود که در کنار بچه ها با یکدیگر تمرین خوبی را برگزار کردیم. به چیزهایی که انتظار داشتم رسیدم اما هنوز مطمئنا این تیم برای رسیدن به موفقیت بیشتر کار بیشتری می‌ خواهد.

بازیکنان اعتمادم را زیاد کردند
ظرف چند روز گذشته با بچه ها صحبت کردم و همه آنها می‌ دانند که تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد. به بازیکنانی هم که نمی دانستند این موضوع را منتقل کردم که تمام بازی ها حکم فینال را دارد. بازیکنان تمام تلاششان را برای موفقیت پرسپولیس به کار گرفتند و تمام تلاش ما این است تا بتوانیم پرسپولیس را به شرایطی برسانیم تا علاوه بر پیروزی در مسابقاتش بازی های زیبایی را ارائه داده و تماشاگران را راضی کنند.

پولادی مشکل سربازی دارد
در مورد بازیکنانی که  می‌ خواهیم و  می‌ توانند به مجموعه کمک کنند تا آخر امروز تصمیمی گیری خواهیم کرد. جلسه ای را خواهیم گذاشت تا ببینیم چه کسانی  می‌ توانند به پرسپولیس کمک کنند. اما موضوع این است که بعضی از این بچه ها نمی توانند همراه ما باشند؛ برای مثال مهرداد پولادی مشکل خدمت سربازی دارد. بخشی از این مشکل دست ما و بخشی از آن دست حوزه نظام وظیفه که برای این‎جور نفرات باید جایگزین انتخاب کرد. انتخاب بازیکنان ما به نیم‎فصل برمی گردد و در نیم‎فصل بازیکنان مورد نیازمان را جذب خواهیم کرد.

از کریمی متشکرم
در مورد کریمی برای اینکه بالاخره برمی گردد یا نه باید همین جا از علی کریمی تشکر کنم که جواب ما را  می‌ دهد. کریمی در گفت و گویی که با ما داشت به دنبال آن است که بهترین تصمیم را بگیرد، ما هم تلاش می‌ کنیم راه خوبی پیدا کنیم تا اگر کریمی نتوانست بازی کند و تمایلی به ادامه دوران بازیگری اش نداشت حداقل درست خداحافظی کند. به هر حال همه می‌ دانند که کریمی یک پرسپولیسی متعصب است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها