کد خبر: ۲۵۱۷۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
استيلي:
حميد استيلي در هفته نهم بايد به مصاف تيمي برود که در آن تيم به اوج فوتبال خود رسيد.
به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی سرمربی راه‌آهن پس از حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس و راه‌آهن حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران اینگونه پاسخ داد: همه می‌ دانیم که پرسپولیس با تغییر و تحولی که در کادر فنی اش داشته مقابل ما بازی خواهد کرد به همین خاطر شدیدا به دنبال پیروزی در این بازی است کما اینکه ما همه به 3 امتیاز کامل این بازی احتیاج داریم. ما بازی ها پرسپولیس را آنالیز کردیم اما به نظر می‌ رسد تفکرات کادر فنی جدید با کادر فنی قبلی تا حدودی متفاوت است به همین دلیل برای شناختن نقاط قوت و ضعف پرسپولیس بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان را آنالیز کردیم.

مصدوم زیاد داریم

یک بازیکن آفریقایی و اهل گینه جذب کردیم که احتمالا از او در بازی فردا استفاده خواهیم کرد. ما در خط دفاعی مصدومان زیادی داریم. شیث، کریمی، نورمحمدی مصدومان ما هستند. ضمن اینکه خالقی فر نیز دیروز دچار مصدومیت شد که البته کادر پزشکی تلاش زیادی کرده تا بتواند او را به بازی فردا برساند . هر چند که هنوز حضور یا عدم حضور او در بازی فردا مشخص نشده است. اما هر چه هست مطمئن باشید تمام تلاش مان را می‌ کنیم تا با ارائه یک بازی زیبا هواداران را راضی به خانه هایشان بفرستیم.

عابدزاده خوب کار می‌ کند

ما 3 گلر خوب داریم که از هر 3 آنها به تناوب استفاده خواهیم کرد. عابدزاده خیلی خوب کار می‌ کند منظورم احمدرضا عابدزاده است که با هر 3 گلر ما خیلی خوب کار می‌ کند و آنها را آماده نگه داشته است. به هر حال خیلی سخت است اگر بخواهیم در درون دروازه زیاد تغییر ایجاد کنیم. ما از گلر خارجی مان استفاده کرده ایم و از طالب لو کمتر. ان شا الله اگر فرصتی فراهم شد از امیر عابدزاده هم استفاده خواهیم کرد.

بازیکنان به منابع مالی نیاز دارند

ما هنوز به دنبال این مسئله هستیم. هر هفته در مورد این مسئله صحبت می‌کنیم، این مسائل از نظر روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و خوب نیست، بازیکنان احتیاج به منابع مالی دارند. شاید توانستیم به برخی بازیکنان کمک کنیم اما به دنبال برطرف شدن کامل این مسئله هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها