کد خبر: ۲۵۱۸۱۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور برای آخرین روزهای تعطیلات تابستانی را در تمامی جاده های کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در رفت و آمد وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از 26 شهريور تا اول مهرماه در محورهاي پر ترافيک کشور به مرحله اجرا در خواهد آمد.براین اساس تردد موتور سيكلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز دوشنبه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.

 جاده چالوس

تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع است. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت 03003 بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه تا 3بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

 تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز دوشنبه تا 3 بامداد روز سه شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز دوشنبه تا 3 بامداد  روز سه شنبه  از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن)به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز سه شنبه تا 3 بامداد روزچهارشنبه  از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز سه شنبه تا 3 بامداد بامداد روز چهارشنبه  از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن)به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

جاده شمشک به ديزين

به منظور روانسازي ترافيک محور کرج- چالوس تردد وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه از شمشک به ديزين ممنوع خواهد بود.

جاده هراز

تردد تريلرها ازمحور هرازكماكان ممنوع بوده  تردد كليه كاميونها وكاميونت ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24روزهاي چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه،شنبه،يکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

 تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه از رودهن محدوده مشاءبه سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 115تا 24  از آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود. تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24  روزدوشنبه  از رودهن محدوده مشاءبه سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا 24 از آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه است.

جاده دماوند

تردد تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24  روزهاي پنج شنبه،جمعه،يكشنبه و دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

جاده قدیم قزوین- رشت

تردد انواع كاميون و تريلر به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8تا 24  روزجمعه  وهمچنين از ساعت 15 تا 24  روزهاي يکشنبه و دوشنبه از محور رشت قزوين و بالعكس ممنوع است.

حاده سلفچگان-قم

تردد وسايل نقليه سنگين باربري(تريلي،کاميون و کاميونت) به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 3 از محور سلفچگان به قم ممنوع است.

جاده محورفاروج- شيروان- بجنورد-آشخانه- چمن بيد- جنگل گلستانوبالعکس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 23 روزهای پنج شنبه تا دوشنبه از محور هاي فوق ممنوع خواهد بود.

جاده گلوگاه – گرگان - جنگل گلستان- چمن بيد وبالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7تا 23 روزهای پنج شنبه تا دوشنبه  از محور هاي فوق ممنوع است.

جاده زرين شهر – سفيد دشت- بروجن- لردگان – ايذه وبالعكس

ترددتمامی  تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 23 روزهای پنج شنبه تا سه شنبه از محور هاي فوق ممنوع است.

جاده زرين شهر – سفيد دشت- بروجن- ياسوج وبالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 تا 23 روزهای پنج شنبه تا سه شنبه  از محور هاي فوق ممنوع است.

جاده  اصفهان – نايين-انارک- خور- طبس، سميرم –ياسوج و دامنه-خوانسار- گلپايگان- خمين و بالعکس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7تا 20 روزهای پنج شنبه تا اول مهرماه الاز محورهاي فوق ممنوع خواهد بود.

جاده قديم کاشان- قم

تردد تمامی  خوردهاي سواري از ساعت 7روز پنج شنبه تا 7  روز سه شنبه از محور قديم کاشان- قم ممنوع بوده و رانندگان اين قبيل وسايل نقليه باید از آزادراه کاشان قم تردد کنند.

جاده رامهرمز- بهبهان و بهبهان -گچساران وبالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 23روزهای پنج شنبه تا سه شنبه از محور هاي فوق ممنوع است.

جاده هفتگل – ايذه- دهدز- شهركردو بالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6تا 23  روزهای پنج شنبه تا سه شنبه از محور هاي فوق ممنوع است.

جاده دزفول- شوشتر و شوشتر- اهواز وبالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 23 روزهای پنج شنبه تا سه شنبه  از محور هاي فوق ممنوع خواهد بود.

جاده اردبيل- آستارا و بالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه  و همچنين از ساعت 8 تا 24  روز جمعه  از محورفوق ممنوع است.

جاده قديم ساوه – همدان و بالعكس

تردد تريلرها ،كاميونها واتوبوسها به استثناي كاميونها وتريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر پنج شنبه تا 7 صبح روز شنبه از محورفوق در حوزه استان مركزي ممنوع است.

جاده مريوان – سنندج و بانه-سقز و بالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15تا 23 روز جمعه از محور فوق ممنوع است.

جاده  زاهدان – زابل

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12تا 23 روز پنجشنبه و همچنين از ساعت 7 تا 22 روز جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع است.

جاده قوچان – مشهد،سبزوار-مشهدو تربت حيدريه- مشهد وبالعکس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7تا 22  روزهای پنج شنبه تا دوشنبه از این حاده ممنوع است.

جاده جيرفت-راين- بافت و بالعكس

تردد تريلرها و كاميونها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7تا 23 روزهاي پنجشنبه،جمعه و دوشنبه از محورفوق ممنوع است.

براساس اعلام پلیس راه در صورت نياز به اعمال محدوديت هاي پيش بيني نشده در محورهاي تحت پوشش استانها به منظور كنترل و تنظيم عبور و مرور وسايل نقليه،روساي قرار گاه هاي پليس راه با هماهنگي پليس راه ناجا بصورت مقطعي و موضعي تصميمات مقتضي اتخاذ مي شود.

در صورت نياز به اعمال محدوديت هاي پش بيني نشده در محورهاي مواصلاتي بين استاني، استاني، رئيس قرارگاه پليس راه استان با روساي قرارگاه پليس راه استان هاي همجوار و ادارات كل راه و ترابري و حمل و نقل و پايانه هاي استان هاي مربوطه هماهنگي لازم به عمل آورده و پس از كسب مجوز از پليس راه ناجا نسبت به اعمال محدوديت و ممنوعيت مورد نياز اقدام می شود.

تبصره1- پليس راه استان البرز موظف است طوري برنامه ريزي کند كه حداكثر به مدت يك ساعت و نيم پس از انسداد ميدان امير كبير(شروع ساعت محدوديت)نسبت به تحويل وسايل نقليه به اسكورت پليس راه استان مازندران در دهانه شمالي تونل كندوان اقدام کند.

تبصره2- پليس راه استانهاي البرز و مازندران در هنگام اجراي محدوديت،وسايل نقليه را با دو تيم كه يكي در جلو وديگري در انتها قرار دارد اسكورت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها