کد خبر: ۲۵۱۹۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی گفت: پاداش وزارت ورزش هنوز بدست مربیان و ورزشکاران دو و میدانی نرسیده است.
تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوهای آمادگی دو و میدانی کاران رو به اتمام و تا زمان اعزامشان، روز دوشنبه 31 شهریور تمرین‌های سبکی را دنبال می‌کنند.

وی در خصوص شانس مدال‌آوری ورزشکاران اینچئونی افزود: چنانچه بچه‌ها رکوردهای خود را با توجه با شرایط مسابقات بتوانند تکرار نمایند، احتمال کسب مدالمان در اکثر مواد دو و میدانی وجود دارد، همچنین فدراسیون با مشکلات مالی که داشته، حمایت‌های لازم را از ورزشکاران انجام داده، و اردوهای مختلفی را در داخل و خارج کشور برگزار کرده تا تیم با تمام قوا در این رقابت‌ها شرکت نمایند.

مدیر تیم‌های ملی تصریح کرد: ورزشکارانی را را در مواد مختلف، پرش‌ها، پرتاب‌ها و دوها توانستیم اعزام کنیم که نسبت به دوره‌های قبل شانس مدال‌آوریشان بیشتر است.

غیاثی درباره سپهرزاد اظهار داشت: 19 متر از ورزشکاران سهمیه ورودی را به دست آوردند، اما مرادی و سپهرزاد از کسب مجوز جای ماندند و طبق قوانین و مقررات نمی‌توانستیم این قهرمانان را اعزام کنیم اما کمیته ملی المپیک به خاطر تلافی و از زحماتشان تشکر از آن‌ها، موافقت خود را برای اعزام اعلام نمود.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال جدید رکورد جدیدی از مرادی و سپهرزاد نداریم با اینکه معترضینی بابت این قضیه داشتیم ولی امیدواریم بتوانند برای کشور افتخارآفرینی ومقامی را کسب نمایند.

غیاثی بیان داشت: طبق آیین نامه و روال گذشته به ورزشکاران انتخاب و اعزامی پاداشی را وزارت ورزش در نظر می‌گیرد تا موجب دلگرمی آنها شود، اما هنوز خبری از این شارژ روحی نیست، البته تا قبل از اعزام این مبلغ رو به مربیان و دو و میدانی کاران پرداخت خواهند کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها