کد خبر: ۲۵۲۰۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
قاضی مقیسه به حج رفت/سریال محاکمه محرمانه مهدی هاشمی به آینده موکول شد
به گزارش پایگاه 598، محمد مقیسه، قاضی دادگاه مهدی هاشمی جهت برگزاری اعمال حج تمتع به سرزمین وحی مشرف شده است و بدین ترتیب، ادامه محاکمه آقازاده به بازگشت وی از سفر موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، اگرچه تاکنون 9 جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات گسترده اقتصادی، امنیتی و سیاسی آقازاده برگزار شده، اما به جهت محرمانه کردن جلسات محاکمه، مردم از محتوای کیفرخواست بیش از 100 صفحه ای متهم و دفاعیات وی و کلایش بی خبر هستند.

این درحالی است که رسانه های مختلف در گمانه زنی های خود از مواردی همچونی پرونده کرسنت، استات اویل، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، دانشگاه آزاد، فتنه 88 و... نام برده اند.

با این همه، یکی از وکلای آقازاده معروف با استفاده از محرمانه ماندن دادگاه موکلش، صراحتا کیفرخواست ارایه شده را بی‌اعتبارترین کیفرخواستی دانست که تاکنون دیده است! (اینجا)

هرچه هست، تاریخ دهمین جلسه محاکمه مهدی هاشمی به بعد از بازگشت قاضی مقیسه موکول شده است و امید می رود که قاضی محترم، پس از انجام فرایض حج، با شجاعت کامل نسبت به اجرای عدالت درباره آقازاده و انتشار عمومی کیفرخواست و بازکردن درب های دادگاه برای مردم موافقت کند تا محکومیت یا تبرئه احتمالی این متهم دانه درشت برای مردم قابلیت پذیرش بیشتری داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها