کد خبر: ۲۵۲۰۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
تجمع ضد آمریکایی در برابر سفارت آمریکا در آرژانتین برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر از بوینوس آیرس، تجمع کنندگان به ادامه بازداشت پنج تبعه کوبا در آمریکا معترض بودند. این اتباع کوبایی از شانزده سال پیش تاکنون به اتهام جاسوسی در زندان بسر می برند.
 
«لیدیا»، عضو کمیته همبستگی با مردم کوبا در این باره گفت: این افرادجاسوس نیستند؛ آنها قهرمان هستند و توانستند از اقدامات گروه های تروریستی مستقر در آمریکا جلوگیری کنند و جان هزاران نفر از شهروندان کوبایی و حتی آمریکایی را نجات دهند.
 
گروه های تروریستی مستقر در فلوریدای آمریکا  عمدتا کوبایی های مخالف کاسترو  هستند که به سبک سازمان تروریستی منافقین از حمایت کاخ سفید برخوردارند.
 
استفاده ابزاری کاخ سفید از این گروه های تروریستی اعتراض کشورهای آمریکای لاتین و  سازمان های حقوق بشر را به همراه داشته است.
 
«آلبرتو ماز»، از اعضای سازمان های حقوق بشر آرژانتین به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت:گروه های تروریستی ساکن میامی عوامل اجرایی دستورات سازمان سیا و وزارت خارجه آمریکا هستند و با بازگشت دمکراسی به کشورهای آمریکای لاتین در این کشورها عملیات تروریستی انجام می دهند.
 
وی افزود: دست داشتن آنها در حداقل شانزده مورد آدم ربایی و ناپدید کردن افراد در «اورلتی» بازداشتگاه سری آمریکا در بوینوس آیرس اثبات شده است.
 
با اعلام برگزاری این تجمع اعتراض آمیز  ضدآمریکایی، به درخواست سفارت آمریکا در بوینوس آیرس در اطراف ان دیوارهای فلزی نصب و حفاظت ان با استقرار نیروهای پلیس و ضد شورش تقویت شد.
 
به گفته برگزار کنندگان این تجمع ، تظاهرات ضدآمریکایی قرار است به همین مناسبت امسال در پایتخت های پنجاه و نه کشور جهان از جمله آرژانتین و دیگر کشورهای آمریکای لاتین برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها