کد خبر: ۲۵۲۲۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،امیرحسین صادقی امروز دومین دیدارش را در فصل چهاردهم لیگ برتر تجربه خواهد کرد و در برابر فولاد و در یک مصاف سخت باید در برابر مهاجم تند و تیز فولاد قرار گیرد. 
صادقی که در برابر نفت پس از مدت ها به میدان رفت در همان ثانیه 40 اشتباه مهلکی  انجام داد تا استقلال گل اول را دریافت کند. او که با زوج مگوییان در قلب خط دفاعی استقلال قرار گرفته بود، اسیر سرعت نفتی ها در ضد حملات شد تا دروازه استقلال چندین بار تهدید شود. روی گل دوم هم مطهری، بازیکن جوان نفت از پشت سر صادقی فرار کرد و گل دوم را به ثمر رساند تا کاپیتان آبی پوشان در این دیدار نمره ی قبولی نگیرد.

صادقی که به وضوح با مگوییان هماهنگ نیست در دیدار با فولاد هم باید در کنار همین بازیکن به میدان رود. هر چند قلعه نویی قصد داشت در این دیدار بیگ زاده را در قلب خط دفاعی قرار دهد، اما مصدومیت این بازیکن باعث شد تا سرمربی استقلال باز هم با زوج نه چندان مطمئن صادقی و مگوییان میدان دهد.

باید دید صادقی که به دلیل پنهان کردن مصدومیتش در ابتدای فصل مورد انتقاد فراوان قلعه نویی قرار گرفت فردا و در برابر مهاجمان تکنیکی و سرعتی فولاد از جمله شریفات و سروش رفیعی چه عملکردی از خود نشان می دهد. چه آنکه او می داند یک عملکرد نه چندان خوب، فشارها را روی وی و ملی پوشان استقلال که این روزها اصلا خوب بازی نمی کنند افزایش خواهد داد.  


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها