کد خبر: ۲۵۲۲۸۴
زمان انتشار: ۰۲:۳۵     ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
والیبال قهرمانی جهان - لهستان؛
تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یافته بود و با شکست برابر آلمان شانس خود برای راهیابی به جمع چهار تیم اول دنیا را کم کرد، در آخرین دیدار این مرحله برابر فرانسه به میدان رفت اما نتوانست به آنچه برای صعود کافی بود دست پیدا کند و با شکست برابر این حریف اروپایی حالا باید برای رسیدن به مقام پنجمی تلاش کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران که چهارشنبه شب در دیدار برابر آلمان شکست 3 بر صفر را متحمل شد تا کارش برای صعود به مرحله نیمه نهایی سخت شود، پنجشنبه شب و از ساعت 22:55 دقیقه با این امید که بتواند برابر فرانسه به یک پیروزی قاطع دست پیدا کند به میدان رفت اما در پایان نتوانست به آنچه می خواست دست یابد و متحمل شکست 3 بر 2 شد و حالا باید برای مقام پنجم یا ششمی مبارزه کند.

تیم ملی فرانسه که یکبار موفق به شکست ایران شده بود در همان ست اول کار را تمام کرد و 25 بر 20 نتیجه را از آن خود کرد تا کار صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شود. فرانسوی ها ست دوم را هم 25 بر 23 به سود خود به پایان دادند اما در گیم سوم 25 بر 22 نتیجه را به ایران واگذار کردند تا کار به گیم چهارم کشیده شود.

شاگردان کواچ که از استرس راهیابی به مرحله نیمه نهایی رها شده بودند و می دانستند که باید برای مقام پنجمی بجنگند، در ست چهارم هم نمایش خوبی داشتند و موفق شدند حریف خود را با نتیجه 25 بر 19 شکست دهند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم بازیکنان تیم ملی ایران کمی دچار افت شدند و در نهایت 15 بر 9 این ست را به حریف واگذار کردند تا در مجموعه 3 بر 2 بازی را به حریف اروپایی خود واگذار کنند. تیم ایران باید روز شنبه برابر مقام پنجمی به مصاف تیم ملی روسیه برود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها