کد خبر: ۲۵۲۳۵۳
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
چلسی و لیورپول نماینده هایی فرستادند برای دیدن بازی ستاره بایرلورکوزن.
به گزارش بانک ورزش،  باشگاه‌های چلسی و لیورپول اقدام به فرستادن نماینده هایی برای دیدن بازی های خولیان براندت ستاره نوظهور بایر لورکوزن کردند و همچنین سرمربی لیورپول به آلمان سفر کرده تا از نزدیک بازی این ستاره جوان را ببیند
آرسنال در حال سنجیدن شرایط برای جذب یوبو یا لوگانو
 آرسنال دنبال به خدمت گرفتن بازیکن  برای پوشش دادن  مرته ساکر و لارنت کوچیلنی در دفاع است به همین منظور در حال بررسی کردن شرایط جذب جوزف یوبو یا دیگو لوگانو است.
 
تونی پولیس جایگزین سلسک جایر در کاردیف
 کاردیفی‌ها در تدارک جایگزیین کردن تونی پولیس به جای مربی برکنار شده اوله گانر سلسک جایر هستند. این مربی در صبح سه شنبه با دستور رییس باشگاه وینسنت تان از کار برکنار شد. باشگاه کاردیف که سال پیش در لیگ برتر حضور داشت امسال را در لیگ پایین تر آغاز کرده  به همین دلیل باشگاه برای برگشت سریع به سطح اول دست به تغییراتی زده است.
 
آرسنال مشتاق به جذب لاسانا دیارا
باشگاه آرسنال و آرسن ونگر بعد از نمایش ضعیف تیم‌شان در مقابل بورسیادورتمند به دنبال جذب لاسانا دیارا برای بهبود خط مبانی خود هستند. لازم به ذکر است که دیارا بعد از ترک لوکوموتیو موسکو بازیکن آزاد محسوب می شود.
 
آرسنال به دنبال جذب ایکرکاسیاس در نیم فصل
این باشگاه انگلیسی به دنبال جذب این دروازه بان33ساله از باشگاه مادرید در نقل و انتقالات نیم فصل هستند. حالا باید منتظر ماند و دید تا چه اندازه مدیران مادریدی اصرار به حفظ کاپیتان خود دارند.
 
یوونتوس به دنبال شکار پدرو
باشگاه یوونتوس در حال رقابت با آرسنال و لیورپول برای جذب هافبک هجومی و27ساله بارسلونا در نقل و انتقالات نیم فصل اروپاست.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها