کد خبر: ۲۵۲۴۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
پس از برد پرسپولیس در بازی مقابل راه آهن، با حمید درخشان، سرمربی این تیم تماس گرفتیم تا نظر او را در خصوص بازی روز گذشته و احوالات این روزهای پرسپولیسی ها جویا شویم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، سرمربی پرسپولیس گفت: ما در 30 دقیقه ابتدایی بازی مقابل راه آهن خوب بودیم و سپس به خاطر همان موضوعی که هفته پیش گفتم بازیکنان رو به عقب رفتند. تلاش ما این است که بازیکنان در کل 90 دقیقه بازی‌های بعدی مانند 30 دقیقه ابتدایی بازی کنند.



دست ندادن بازیکنان هنگام تعویض، شیرینی برد را برای هواداران کم می کند. چرا در بازی قبل و این بازی چنین اتفاقاتی رخ می دهد؟


بازیکنان ما جوان هستند و دوست دارند بازی کنند. مطمئنا ما برای حل این مشکل هم وقت می گذاریم اما مشکلات اصلی پرسپولیس فراتر از این چیزهاست. اما به هواداران می گویم نگران این موضوع نباشند. همه درخشان را می شناسند و می دانند به موقع با این حرکات برخورد می کنم.



مزدک میرزایی در حین گزارش بازی دیروز گفت سوشا به خاطر مصاحبه ای که انجام داد فیکس شده و در زمان دایی در پرسپولیس از این خبرها نبوده.


من برای همه منتقدان ارزش قائل هستم اما آیا در زمان دایی هم این دو گلر با هم جابجا نمی شدند؟ ما در حال حاضر سیستم چرخشی نداریم و هر دروازه بانی بهتر کار کند درون دروازه می ایستد. ربطی به مصاحبه ندارد. بازی قبلی نیلسون بود و شاید بازی بعدی هم سوشا درون دروازه باشد، شاید هم نیلسون. بستگی به عملکرد آنها در تمرینات دارد. امتحانش هم ضرری ندارد. باز هم مصاحبه کنند ببینند با مصاحبه درون گل می ایستند یا نه.



شما نیمه دوم بازی با راه آهن عقب نشینی کردید. دلیلش چه بود؟


ما دستوری برای عقب نشینی ندادیم و از این به بعد هم نمی دهیم. مشکلات بدنی را که مرتفع کنیم این مشکل هم حل خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها