کد خبر: ۲۵۲۷۰۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
4 دقيقه طوفاني کافي بود تا گسترش فولاد دو گل به ثمر برساند و ذوب آهن را به زانو در بياورد. اين دو گل و کسب پيروزي اشک تارتار و کادر فني گسترش فولاد را در آورد تا اين تيم به آينده اميدوار باشد.

گفتگوی تارتار با "ورزش سه" می تواند جالب باشد. به خصوص که او در مورد بغضش هم صحیت می کند.

گلهای ذوب با اشتباه داور به ثمر رسید

داور با اشتباه های صد در صد خود می رفت تا سرنوشت بازی را تغییر دهد. او روی هر دو گلی که ذوب به ثمر رساند اشتباه کرد. اولی که به هیچ وجه پنالتی نبود، چون بازیکن ما با مهاجم ذوب به هیچ وجه بخورد نداشت. روی گل دوم هم اوت به نفع ما اعلام شد اما ذوبی ها بازی را شروع کردند و همان توپ وارد دروازه ما شد.

از داور شکایت می کنیم

اگر این بازی خانگی را می باختیم آیا داور می آمد تا جواب امتیاز از دست رفته ما را بدهد؟ نهایتش داور را دو ماه محروم می کنند، این چه فایده ای برای تیم ما دارد؟ ما حتما از این داور شکایت می کنیم. در طول بازی با اینکه خیلی ناراحت بودیم اما اعتراضی نکردیم اما حالا که بازی را برده ایم از این داور شکایت کتبی می کنیم تا کمیته داوران با او برخورد کند.

اولین بار بود گریه می کردم

یادم نمی آید در دوران حضورم در فوتبال کسی اشک مرا دیده باشد اما این گل حساس باعث شد تا بغض من بترکد. فوتبال واقعا ورزش پرهیجانی است و به نظرم برای هر مربی و بازیکنی چنین لحظاتی پیش می آید. من اشک خیلی از مربیان و بازیکنان را دیده بودم اما خودم برای اولین بار بود که اشک می ریختم.

این اشک ها، آرامم کرد

تیم ما تیم یکدلی است. برای حرف خودم دلیل هم دارم. باید می آمدید و رختکن ما را بعد از برد می دیدید. همه بازیکنان و کادر فنی اشک می ریختند. همه خوشحال بودند از نتیجه ای که کسب کردیم. چون تساوی در این بازی با باخت فرقی نداشت. اشک هایی که ریختم آرامم کرد و امیدوار به آینده. از طرفی از اینکه می بینم بازیکنان من یکدل هستند و برای موفقیت تلاش می کنند امیدوار می شوم. خیلی خوشحالم که بازیکنان و کادر فنی روی یک خط حرکت می کنند و این باعث دلگرمی ام می شود.

ملوان فوق العاده خطرناک است

بازی مقابل ملوان یکی از سخت ترین بازی های این فصل ما است. ملوان الان و در این مقطع می تواند فوق العاده خطرناک باشد. آنها دو بازی قبل خود را باخته اند و موقعیت شان در جدول متزلزل شده است. بازی مقابل ما برای ملوانی ها حکم مرگ و زندگی را دارد. پس می آیند تا انتحاری بازی کنند و ما را شکست بدهند. همین کار ما را سخت می کند اما اینگونه بازی کردن حریف محاسنی هم دارد. آنها احساسی بازی خواهند کرد و این می تواند برای ما مفید باشد. باید نهایت استفاده را از موقعیت حریف ببریم و سه امتیاز دیگر کسب کنیم.

از مدیریت و بازیکنان تشکر می کنم

باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در شرایط سخت پشت من ایستادند و اجازه ندادند استرسی به تیم وارد شود. باید از بازیکنان هم تقدیر کنم که خالصانه در خدمت تیم هستند تا به موفقیت برسیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها