کد خبر: ۲۵۲۹۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
ابوترابی:
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نظر وزارت اطلاعات درخصوص صلاحیت افراد برای گرفتن مسوولیت باید فصل الخطاب باشد در غیر اینصورت آسیب های جدی خواهیم دید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید 'محمد حسن ابوترابی فرد' شنبه شب در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: نظرات کارشناسان این وزارتخانه به عنوان دیده بان امین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بیش از پیش توجه شود.

وی از وزارت اطلاعات به عنوان یک نهاد پویا و بالنده و پیشرو در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد که در اجرای مسوولیت ها و وظایف خود موفق عمل کرده است و اظهار داشت: این وزارتخانه توانسته از چالش ها و مشکلات مختلف با اقتدار عبور کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد یکی از دلایل مهم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را کارایی وزارت اطلاعات خواند و اظهار کرد: دلایل گوناگونی برای این ادعا وجود دارد از جمله اینکه این نهاد از درون نظام جوشیده و فرزند انقلاب است و مساله دوم دانش وتخصص بالایی می باشد که در نزد فعالان عرصه اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) که افرادی متدین، معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه می باشند، است.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه اقدامات اطلاعاتی کار ساده ای نیست و دانش و تخصص در این حوزه حرف اول را می زند، افزود: در همین راستا بدون شک یک دنیا تخصص و دانش پشتوانه وزارت اطلاعات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه باید استعدادهای اطلاعاتی میهن اسلامی را پاس داشت و از آنها حراست کرد، در پایان اظهار داشت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به وزارت اطلاعات دارند تا این نهاد همواره از رشد و بالندگی برخوردار باشد.

آیت الله 'علی اسلامی' نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست، امنیت و آرامش را رکن مهم و اساسی هر جامعه بشری عنوان کرد و گفت: این اصل در هرجا که حفظ شده و ارتقا یابد، آن جا آبادانی و آسایش خواهد بود و می توان به تحقق آمال و آرزوها امیدوار بود.

امام جمعه تاکستان از امنیت به عنوان اصلی که خمیر مایه و سرمایه اصلی همه اصول و ارکان دیگر یاد کرد و گفت: اگر جوامع بشری از این اصل فاصله بگیرند، هیچ دستاوردی برای جامعه باقی نمی ماند.

آیت اله اسلامی با اشاره به وجود ناآرامی و تشنج ها در خاورمیانه، گفت: در این میان کشورمان از ضریب بالای امنیت و آرامش برخوردار می باشد که این مهم با تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدت های خاموش آنان پدید آمده است که باید به این تلاش ها آفرین گفت و از آن قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کسانی که امنیت و آرامش را به جامعه هدیه می بخشند دارای ماموریتی الهی می باشند، در پایان افزود: نهادهای مختلفی در تامین آرامش و امنیت جامعه و نظام اسلامی ما دخالت دارند که در این بین نقش وزارت اطلاعات برجسته است.

در این نشست مدیرکل پیشین اطلاعات استان قزوین تودیع و مدیرکل جدید معرفی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها