کد خبر: ۲۵۳۰۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: «بازی راه آهن را که دیدم حسرت زیادی خوردم که از فوتبال دور هستم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، مهدی دغاغله درباره آخرین وضعیت خود عنوان کرد: «فعلا در حال فیزیوتراپی هستم. طبق برنامه قرار است طی دو روز آینده برای آخرین نوبت تزریق داخل عضله، به پزشک متخصص مراجعه کنم.»

 

وی ادامه داد: «این بار نمی خواهم زیاد عجله کنم. امیدوارم پس از بازی با سپاهان من و پیام با هم برگردیم. بازگشت پیام که در آن زمان صد در صد است ولی من هم امیدوارم به آن بازی برسم و دوباره شروع کنم.»

 

مهاجم پرسپولیس تصریح کرد: «همین حالا هم می توانم به تمرینات بروم و در کنار سایر بازیکنان باشم اما ریسک بزرگی است و شاید باعث شود که دوباره آسیب ببینم. بنابراین ترجیح می دهم فعلا فیزیوتراپی کنم تا وقتی به آمادگی کامل رسیدم به زمین برگردم.»

 

وی ادامه داد: «پارسال در آن زمین های بد برایم هیچ مشکلی به وجود نیامد اما امسال در زمین های خوبی که داریم این مشکلات را پیدا کردم. امیدوارم وقتی برمی گردم دیگر با چنین وضعی روبرو نشوم. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده و بازی راه آهن را که دیدم حس کردم داخل زمین هستم و حسرت زیادی خوردم که نمی توانم فعلا تیم را همراهی کنم.»

 

دغاغله درباره نشست خود با حمید درخشان گفت: «از درخشان خیلی سپاسگزارم. در نشستی که با او داشتم به من خیلی روحیه داد و گفت امیدوار است زودتر برگردم. امیدوارم هر چه سریع تر به تیم بازگردم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها