کد خبر: ۲۵۳۰۸۰
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
لوسيانو ادينهو در بازي با استقلال خوزستان هم گل زد و خودش را در صدر جدول گلزنان حفظ کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه،این مهاجم به یک مهره کاملا تاثیر گذار برای تراکتور تبدیل شده که با محسن دلیر در خط حمله زوج خوبی تشکیل داده که در هربازی می‌ توانند با همکاری خوبی گل بزنند. ادینهو بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت‌وگویی با «ورزش سه» انجام داد:

تمرکز نداشتیم

بازی مقابل استقلال خوزستان خیلی سخت بود و ما خوب بودیم نه خیلی خوب! دراین بازی تیم ما خیلی خوب نبود و من فکرمی‌ کنم تمرکز کافی را نداشتیم. روی ۲ اشتباه خودمان گل خوردیم. حالا که صدر جدول هستیم باید اینجایگاه را حفظ کنیم و همه باید آماده باشند. نباید به حریفان اجازه دهیم که به ما گل بزنند چون قهرمانی را می‌ خواهیم.

باید جلوی سپاهان گل بزنم

دیروز استراحت کردیم و از امروز تمریناتمان را برای بازی با سپاهان آغاز می‌ کنیم. باید برای بازی روز جمعه تمرکز داشته باشیم و درتبریز بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم. ما در زمین خودمان بازی می‌ کنیم و باید مقابل تیم قوی سپاهان تمرکز کافی داشته باشیم. سپاهان مدافعان خوبی دارد اما من باید برای تیمم گل بزنم به سایر بازیکنان کمک کنم.

دلیر حرفه‌ای است

من می‌ خواهم گل بزنم و تمزکز بالایی داشته باشم. در هر بازی باید تمرکز و آمادگی صد در صد داشته باشم و به همین خاطر تلاش می‌ کنم. دلیر هم بازیکن خوب و حرفه‌ای است. او مهارت خوبی برای گلزنی دارد و دروازه را می‌ شناسد. من دوست دارم به او کمک کنم و در تمرینات خیلی با هم کار می‌ کنیم تا در بازی‌ها گل بزنیم. او عالی است و ما به همدیگر در خط حمله کمک می‌ کنیم. باید این گلزنی‌ها ادامه دار باشد.

جمعه ورزشگاه پرمی‌ شود

ما نباید گل بخوریم و تمام تلاشمان را می‌ کنیم البته مدافعان ما خوب هستند و مخصوصا در بازی‌های داخل خانه از دروازه محافظت کنیم. هواداران در بازی با سپاهان ورزشگاه را پرمی‌ کنند و من مطمئن هستم در حضور آن‌ها سپاهان را می‌ بریم. هواداران تبریز اول تیمشان را تشویق می‌ کنند و من هم خیلی خوشحالم که من را دوست دارند.

دوست دارم برای ایران گل بزنم

من یکی، دو سال است که می‌ گویم حاضرم برای تیم‌ملی ایران بازی کنم و فقط کافی است از طرف کی‌روش به من زنگ بزنند. خیلی زود کار‌هایم را انجام می‌ دهم تا برای ایران بازی کنم. ایران وطن دوم من است و هیچ مشکلی ندارم. فقط نمی‌دانم کی‌روش من را دوست دارد یا نه؟! من سالم زندگی می‌ کنم و گل می‌ زنم و دوست دارم برای تیم‌ملی ایران هم گل بزنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها