کد خبر: ۲۵۳۱۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
در بازي اميدهاي استقلال و پرسپوليس که با برتري يک بر صفر قرمزها به پايان رسيد، در پايان بازي چند ليدر استقلال براي بازيکنان پرسپوليس چاقو کشيدند و با آنها درگير شدند.
به گزارش پایگاه 598،سیروس دین محمدی سرمربی تیم امیدهای استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" چاقوکشی را تکذیب می‌ کند: در این باره بزرگنمایی شده است، درگیری وجود داشت ولی تا جایی که من دیدم چاقوکشی نشده بود. به هر حال تماشاگران به زمین نزدیک بودند و به خاطر باخت استقلال عصبانی بودند ولی هیچ کس روی بازیکنان پرسپولیس چاقو نکشید.

او ادامه داد: مشکل این است که این بازی حساس بود و باید در یک ورزشگاه استاندارد برگزار می‌شد. متاسفانه ورزشگاهی که در آن بازی برگزار شد به هیچ عنوان استانداردهای برگزاری این بازی را نداشت و به همین دلیل مشکلاتی به وجود آمد. در همه جای دنیا بازی های امید در یک ورزشگاه استاندارد برگزار می‌ شود چون این بازیکنان پشتوانه تیم بزرگسال هستند و باید به آن بیشتر توجه شود.

دین محمدی ادعا می‌ کند تیمش در این بازی خوب بازی کرده است: ما خوب بازی کردیم و تمام کسانی که بازی را دیدند حرف من را تایید می‌ کنند. چند موقعیت خوب را از دست دادیم و فقط روی زدن ضربات آخر تمرکز نداشتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها