کد خبر: ۲۵۳۱۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
شجاع خليل زاده در 2 بازي گذشته سپاهان در پست هافبک دفاعي بازي کرده و به اعتقاد همبازيانش توانسته به تيمش در اين پست به خوبي کمک کند.
به گزارش پایگاه 598،خلیل زاده بعد از تساوی برابر صبا گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

بدشانسی آوردیم

جلوی صبا خوب بازی کردیم و صبایی ها کلا دفاع می کردند و در نهایت بدشانسی آوردیم. ما یک گل بد خوردیم و غافلگیر شدیم و هر چقدر تلاش کردیم فقط توانستیم یک گل بزنیم. به نظر من سپاهان خوب بازی می کند و فقط باید در بازی های آینده نتیجه بگیریم.

نباید در ضد حملات گل بخوریم

تیم ما هجومی بازی می کند و اکثر بچه ها در حملات شرکت می کنند. وقتی همه جلو می کشیم گل بزنیم در غافلگیری حریفان گل می زنند. در همان زمان یک توپ می آید و گل می شود. صبا دو موقعیت داشت که یکی از این موقعیت ها گل شد. جلوی ملوان هم همین وضعیت بود و باید روی این مساله کار کنیم تا در ضد حملات گل نخوریم. در بازی های بعدی با تصمیم کادر فنی این نقطه ضعف را برطرف کنیم.

در پست هافبک دفاعی مشکلی ندارم

در 2 بازی گذشته در پست هافبک دفاعی بازی کردم و مشکلی ندارم. هر کجا سرمربی تشخیص دهد بازی می کنم و در این بازی ها هم به خواسته آقای فرکی در پست هافبک دفاعی کار کردم و این تصمیم سرمربی بود.خودم هم از شرایطم راضی بودم .

خوشحالم فرکی به سپاهان آمده

به نظر من هم آقای کرانچار و هم آقای فرکی از مربیان با شخصیت و دوست داشتنی هستند. کرانچار مربی با اخلاقی و فنی بود و برای تیم زحمت کشیده. حسین آقا فرکی هم نیازی به تعریف ما ندارد و از قبل هم ایشان را دوست داشتم. واقعا خوشحال شدم ایشان به سپاهان آمدند چون این تیم بزرگ است و مربی بزرگ هم می خواهد. در سپاهان تغییر و تحولاتی بود اما تنش ایجاد نشد. این آرامش در تیم بستگی به نوع رفتن مربی قبلی و آمدن مربی جدید دارد. همانطور که می دانید آقای فرکی از کرانچار اجازه گرفت و این مساله حرفه ای گری حسین آقا و شخصیت بالایشان را نشان می دهد. اتفاقا هر دو مربی رابطه خوبی با هم داشتند.

برای مهار بازیکن خاصی تمرین نمی کنیم

در حال حاضر تمرینات خوبی با آقای فرکی برگزار کردیم. این بازی برای ما خیلی مهم است و در واقع 6 امتیازی محسوب می شود. تراکتور تیم جوان و خوبی است و توانسته به صدر جدول برسد. اما ما در این بازی برد می خواهیم و برای گرفتن 3 امتیاز به تبریز می رویم. ما برای مهار بازیکن خاصی تمرین نمی کنیم البته ادینهو و دلیر بازیکنانی خوبی هستند اما روی کل تیم تراکتور تمرکز می کنیم تا ببریم. ما در بازی های خارج از خانه خوب بودیم و امیدوارم بتوانیم دست پر به اصفهان برگردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها