کد خبر: ۲۵۳۳۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای برای انعکاس و اطلاع رسانی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، افشین گودرزی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه یادیاران گفت: این قرارگاه در راستای انسجام رسانه‌ای در زمینه انعکاس، انتشار و اطلاع رسانی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس گام بر می‌دارد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با اشاره به جلسات هماهنگی با صداوسیمای مرکز قم اظهار کرد: با حمایت‌ها و همکاری‌های مستمر مدیران صداوسیمای مرکز قم بویژه بسیج صداوسیما، تولیدکنندگان و کارگردانان این مرکز در برنامه‌های مختلف به موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه یاد یاران و برنامه‌هایی که در طول هفته اجرا می‌شود، خواهند پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری تحلیلی و همچنین مطبوعات استان در زمینه انتشار ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به سابقه بسیار خوب و ارزشمند این رسانه‌ها، امسال نیز شاهد فعالیت گسترده خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای در زمینه انتشار اخبار مربوط به هفته دفاع مقدس خواهیم بود.

گودرزی با بیان اینکه ساخت کلیپ‌هایی از فیلم‌های به جامانده از دوران دفاع مقدس یکی از روش‌های بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار کرد: این وظیفه برعهده موسسه راویان فتح است که سالیان سال در این زمینه فعالیت داشته و تا کنون ده‌ها اثر تولید کرده و آثار این موسسه در طول هفته دفاع مقدس از سیمای مرکز قم و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌های استان، به حضور اکیپ‌های رسانه‌ای از شبکه‌های سراسری از قبیل شبکه سه، شما، خبر و افق برای تهیه گزارش از نمایشگاه یادیاران اشاره کرد و گفت: در این زمینه جلسات متعددی با تهیه‌کنندگان این شبکه‌ها تشکیل شده و به نتایج خوبی برای پخش گزارش‌ها از شبکه‌های سراسری رسیده‌ایم.

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با اشاره به نقش لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم روزی شاهد ساخت فیلمی از حماسه‌های فرماندهان و رزمندگان لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در عرصه سینما و تلویزیون باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها