کد خبر: ۲۵۳۵۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۳۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، میثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص غیبتش در چند روز از تمرین پرسپولیس گفت: مشکل خاصی نبود. من از درخشان اجازه گرفته بودم تا مشکلی که برایم پیش آمده بود را برطرف کند. این مشکل برطرف شد و حالا هم که در تمرینات شرکت می‌کنم.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است البته اتفاقاتی افتاده بود که دور از آرامش بود اما الان وضعیت تیم به سمتی می‌رود که نتیجه می‌گیریم و رو به آرامش می‌رویم. با تمرینات حمید درخشان و تلاش بچه‌ها هم سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم تا اتفاقات تلخی که در ابتدای فصل افتاد و شروع بدی داشتیم، برطرف شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با همه وجود تمرین می‌کنیم اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه امتیازاتی می‌گیریم. اما باید به گونه‌ای کار کنیم که آینده ما را به سمت خوشبختی ببرد. قدم اول را مقابل راه‌آهن خوب برداشتیم و فکر می‌کنم اگر مقابل استقلال خوزستان نتیجه بگیریم می‌توانیم ناکامی‌های اول فصل را جبران کنیم.

حسینی درباره وضعیت پرسپولیس با درخشان و مقایسه آن با زمانی که علی دایی سرمربی پرسپولیس بود، گفت: حمید درخشان به تازگی به پرسپولیس آمده اما ما با دایی یکسال و نیم کار کرده‌ایم و همه انتظارات او را می‌دانستیم. اما باید ببینیم درخشان چه تفکراتی دارد و از ما چه می‌خواهد و باید تلاش کنیم خواسته او را در زمین پیاده کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه کم‌کاری بعضی از بازیکنان این تیم ادامه داد: من نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده اما بازیکنان پرسپولیس همه تلاش‌شان را می‌کنند و خودم به شخصه اعتقاد دارم که هر کس کم کاری کند روی نیمکت می‌رود و چون همه دوست دارند بازی کنند کسی کم‌کاری نمی‌کند.

وی در پایان گفت: من هم در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خواندم که بحث کم‌کاری بازیکنان مطرح می‌شود اما اینها شیطنت عده‌ای است که حرف و حدیث‌ها را بزرگ می‌کنند. به نظر من هواداران پرسپولیس باید شایعات کم‌کاری را دور بریزند و تیم را تشویق کنند تا بازیکنان با آرامش به کارشان ادامه دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها