کد خبر: ۲۵۳۷۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به دست آوردن سکوها، بازی تهاجمی و تماشاگرپسند را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شرایط حساس پرسپولیس سبب شده تا سرخپوشان زیر ذره‌بین منتقدان قرار بگیرند. هر چند نتایج دو هفته اخیر پرسپولیس سبب شده تا کمی از بار فشارهای موجود کاسته شود و سرخپوشان از بحران هفته‌های قبل فاصله بگیرند اما با این حال حمید درخشان نمی‌خواهد ریسک کند و با تمام توان به دنبال سامان دادن به وضعیت فنی و بدنی تیمش است. وقتی در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شویم انگیزه بالای کادرفنی و به خصوص درخشان کاملا ملموس است.

 

سرمربی پرسپولیس که با 4 امتیاز از دو بازی اخیر توانسته اکثر هواداران را نیز با خود همسو کند امیدوار است تا با رفع معایب فنی تیمی یکدست را در هفته‌های پیش رو به میدان بفرستد.

 

در همین راستا یکی از دعدغه‌های اصلی درخشان برای رسیدن به فرم ایده‌‌آل چیدمانی متفاوت با گذشته است. درخشان در بازی با راه‌آهن نشان داد که بازی هجومی‌ و سرعتی را الگوی خود قرار داده و بی‌شک به دنبال تیمی هجومی نظیر تیمی که مصطفی دنیزلی ساخته بود، می‌باشد.

 

تیمی که حتی اگر هم ببازد باز هم به خاطر نمایش قابل قبولش سکوها را پشت خود دارد. شاید استفاده از واژه "تیکی تاکا" نخ‌نما و منسوخ شده باشد، اما بی‌شک تملک توپ و رسیدن از فاز دفاعی به حمله با حداقل ضرب ممکن از جمله مشخصه‌هایی است که درخشان در تیم خود قصد پایه گذاری آن را دارد.

 

یکی از نقدهایی که به تیم دایی وارد بود کم رمقی سرخپوشان در تغییر فاز بازی بود. نگاهی به دیدار پرسپولیس و تراکتور نشان می‌دهد که سرخپوشان علاوه بر ضعف مفرط در گلزنی در فاز دفاعی و بازگشت به این موقعیت در ضدحملات حریف با اشتباهات فاحشی دست به گریبان هستند.

 

حالا درخشان قصد دارد برای آنکه بتواند در مدتی کوتاه هواداران را با خود همراه کند چهره‌ای نو و تازه از پرسپولیس بسازد. تیمی سرعتی و با اتکا به کارهای ترکیبی و گروهی که معمولا با ضریب خطای کمتری نیز همراه است.

 

باید دید سرمربی جدید سرخپوشان برای آنکه در مسیری که پیش از این دنیزلی در آن گام برداشته بود تا چه اندازه موفق خواهد بود منتظر ماند و سیاست‌های فنی او را در پرسپولیس دنبال کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها