کد خبر: ۲۵۳۹۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۷     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه فجر با انتشار بيانيه‌اي از افرادي که اين باشگاه را آماده جذب بازيکنان با کارت‌هاي پايان خدمت مشکل‌دار دانسته‌اند انتقاد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، قنبري مديرعامل باشگاه فجرسپاسي ضمن گرامي داشتن ايام دفاع مقدس توضيحاتي در اينباره داده است:

سالروز دفاع مقدس ، آن روزهای بسیار ارزشمند ، روزهای حماسه، خون، شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی ملت شریف را در آن دوران تبریک و تهنیت عرض نموده؛ قطعا اگر آن همه ایثارو از خود گذشتگی نمی بود اکنون ما به این راحتی قادر به فعالیت در عرصه های مختلف را نداشته و نمی توانستیم به راحتی در موقعیت ها و مسئولیت هایی که در حال حاضر مشغول به فعالت هستیم اظهار اندام و خودنمایی داشته باشیم .

اینجانب بار دیگر آن دوران مقدس را گرامی داشته و آرزو میکنم که خداوند همچنان توفیق به ما بدهد که در مسیر آن مردان غیور قدم گذاشته و بتوانیم خدمتگذاران صدیقی باشیم .

در خصوص مطالبی که از طرف بعضی از دوستان منتشر شده به استحضار می رساند که به لطف خداوند متعال باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی اهداف بسیار ارزشمندی را دنبال می کند که یکی از آنها ساختن بازیکنان مستعد و جوانان با غیرتی می باشد که در هر حال حاضر بیش از صد بازیکن در لیگ ها ی مختلف کشور وجود دارند که همگی الفبای فوتبال خود را از این باشگاه یاد گرفته اند مشغول بازی می باشند . در خصوص بازیکنان که کارت های پایان خدمت آنها دارای مشکل می باشد ، این باشگاه هیچ اقدامی نکرده و تا به حال نیز هیچکدام از این بازیکنان در تیم فجر شهید سپاسی حضور نیافته اند.

لذا باشگاهی که در تمام رده های نوجوانان ، جوانان ، امید در لیگ برتر رده های سنی و امیدهای کشور نایب قهرمان و قهرمان کشور شده ، خیلی احتیاج به بازیکنان دیگر ندارد .

از دوستان انتظار می رود که مسائل اخلاقی خصوصاً در گفتمان را رعایت نمایند و با توجه به سوابق آنها که به خاطر فعالیت های که دارند هر سال در یک استان مشغول به فعالیت می شوند بهتر است بعضی سخنان که نباید، زده شود، سنجیده تر عمل نمایند و بگذارند که تمام مسائل در مستطیل سبز رقم بخورد .

در پایان یادآور می کنم که اگر طبق قوانین کشور آن دسته از بازیکنان که می بایست در تیم های نظامی خدمت کنند باشگاه فجر شهید سپاسی نیز از آن قاعده مستثناء نمی باشد و یکی از هدف های مقدس باشگاه جذب جوانان می باشد.

لذا این باشگاه تابعه قانون و مقررات مرکز تربیت بدنی سپاه پاسداران و ستاد کل نیروها ی مسلح می باشد و از آن قانون پیروی و اطاعت امر می نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها