کد خبر: ۲۵۳۹۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۳
تمرينات تيم پرسپوليس 48 ساعت قبل از ديدار اين تيم مقابل استقلال خوزستان با حضور علي کريمي استارت خورد.
به گزارش پایگاه 598، تمرينات سرخپوشان در حالي راس ساعت 16:30 با صحبت‌هاي حميد درخشان استارت خورد که برخلاف گذشته تمرينات پشت در‌هاي بسته برگزار نشد و تماشاگران نظاره‌گر آن بودند.

* تمرين راس ساعت 16:30 دقيقه با صحبت‌هاي کوتاه حميد درخشان استارت خورد.

* مهدي فنوني زاده، مصطفي قنبرپور و رضا وطنخواه از پيشکسوتان پرسپوليس بودند که تمرين امروز سرخپوشان را از نزديک تماشا و با کادرفني هم صحبت کردند.

* مهدي دغاغله، مهاجم مصدوم پرسپوليس با کادر پزشکي اين تيم تمرين کرد و وضعيت‌اش براي همراهي سرخپوشان براي ديدار مقابل استقلال خوزستان همچنان مشخص نيست.

* حضور علي کريمي که بعد از خداحافظي دومين تمرين خود را در جمع پرسپوليس دنبال مي‌کرد همچنان از نکات جالب تمرين اين تيم بود و شماره هشت سابق بارها توسط تماشاگران تشويق شد.

* چند بازيکن از رده اميد صلاحديد درخشان در تمرينات اين تيم شرکت کرده‌بودند تا با در صورت رضايت او از عملکردشان به ترکيب تيم اصلي برسند که به نظر مي‌رسد نتوانستند نظر درخشان را جلب کنند. در بين بازيکنان رده اميد سه گلر تستي هم حضور داشتند که با توجه به نياز پرسپوليس به گلر سوم به دنبال جلب رضايت حميد درخشان هستند.

* تمرينات امروز که به مدت 180 دقيقه به طول انجاميد به گرم کردن، حرکات کششي، استارت هاي کوتاه و بلند، مرور کارهاي تاکتيکي، حفظ توپ و فوتبال درون تيمي بود که در فوتبال درون تيمي علي کريمي هم پا به پاي ديگر بازيکنان حضور داشت و بازي کرد.

* سوشا مکاني که برخي از رسانه‌ها از معاوضه او با رحمان احمدي دروازه‌بان سپاهان خبر داده بودند به شدت از اين خبر شاکي بود و ناراحتي خود را به گوش مسوولان تيم رساند و خواست تا نسبت به اين حاشيه سازي‌ها واکنش نشان دهند و تمرکز او را برهم نزنند. حسين ماهيني هم همانند روزهاي‌ گذشته بابت خبر کارت پايان خدمتش ناراحت و شاکي بود اما در تمرينات گروهي شرکت فعالي داشت.

* تمرينات فرداي پرسپوليس پشت درهاي بسته برگزار مي‌شود و بازيکنان بعد از انجام تمرين به اردوي يک روزه خود در هتل آزادي مي‌روند تا روز پنجشنبه به مصاف استقلال خوزستان بروند.

ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال خوزستان روز پنجشنبه ساعت 18:30در استاديوم آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها