کد خبر: ۲۵۴۴۰۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۳
سرپرست استقلال مي‌گويد عده‌اي به دنبال حاشيه‌سازي براي تيمش هستند و اگر کارت پايان خدمت دو بازيکن مشکل داشته باشد ربطي به باشگاه ندارد.
به گزارش 598،به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی با تاکید بر اینکه تیمش بدون توجه به جایگاه ذوب آهن روز جمعه به میدان خواهد رفت، گفت: این دیدار نیز مانند تمامی بازی‌های استقلال سخت و دشوار است. همه تیم‌ها برابر استقلال انگیزه خاصی دارند و اعتقاد دارم بازی بسیار سختی خواهیم داشت. نباید ذوب آهن را دست کم بگیریم. ذوب آهن تیم جوان و خوبی است و مطمئنا برابر ما بهتر هم می‌شوند. استقلال متفاوتی را در این دیدار خواهیم دید و امیدوارم بازی خوبی را هواداران شاهد باشند.

سرپرست استقلال درباره شایعه کارت‌های جعلی بازیکنان استقلال عنوان کرد: هر چند وقت یک بار موجی از حاشیه‌ها را اطراف استقلال راه می‌اندازند. یک روز از قهر کرار می‌گویند و یک روز می‌نویسند بازیکن استقلال به دلیل دریافت نکردن پول در تمرینات حاضر نمی‌شود. بعد از کسب 5 پیروزی متوالی در لیگ با این رفتار‌ها قصد دارند استقلال را به حاشیه ببرند و نمی‌خواهند شاهد آرامش در استقلال باشند و با شیطنت‌های رسانه‌ای خود سعی می‌کنند به اهداف خود برسند. کارت‌های جعلی ربطی به باشگاه ندارد و هر کس کارتش جعلی است باید پاسخگو باشد. این 2بازیکن کارتی که برای ما آورده‌اند کارت پایان خدمت است و نه معافیت و اگر هم مشکلی داشته باشد به باشگاه استقلال ربطی ندارد.

ماجدی درمورد گمانه زنی درباره لیست جدید کی روش اظهار کرد: من در مورد کی روش و تصمیماتش نظر نمی‌دهم. کی روش سرمربی تیم ما است و بهترین کار را که صلاح بداند انجام می‌دهد. ما وظیفه داریم فشارها را از تیم ملی برداریم زیرا می‌خواهیم امسال با کی‌روش قهرمان آسیا شویم. باید به او فرصت بدهیم و با تمام توان از وی و تیمش حمایت کنیم تا بتوانند با خیالی آسوده تمرینات خود را پیگیری کنند و تیم را برای جام ملت‌ها آماده کنند. همگی آرزوی قهرمانی در جام ملت‌ها را داریم و امیدواریم کشور ما در استرالیا جشن قهرمانی برپا کند.

او در واکنش به شایعه پیوستن سعید دقیقی به استقلال بیان کرد: متاسفانه این شایعه نیز کار دوستان بیکاری است که اخبار کذب ایجاد می کنند. تا نیم فصل 6 بازی دیگر داریم و تمام تمرکز ما بر روی کسب امتیازات و ماندن در جمع مدعیان است. برای نیم فصل فرصت زیادی داریم و در تیم هیچ لیستی برای نقل و انتقالات نیم فصل وجود ندارد.

ماجدی در پایان و درباره وضعیت یعقوب کریمی گفت: کریمی تازه به ایران آمده است و طبق صحبت‌هایی که با کادر پزشکی باشگاه داشته‌ایم او مشکل مصدومیت مچ پا دارد. درباره وضعیت کریمی منتظر اعلام نتایج آزمایشات کادر پزشکی هستیم و بعد از مشخص شدن وضعیت وی کادر فنی درباره زمان ملحق شدن او به تمرینات تصمیم خواهد گرفت.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها