کد خبر: ۲۵۴۵۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۳ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،حالا دیگر در هر بازی باید حداقل یک گل برای دلیر کنار بگذاریم. مهاجم 27 ساله تراکتورسازی به واقع این فصل برای تیمش و لیگ کم گل ایران می‌درخشد و یکی از امیدهای مسلم تیمش برای کسب امتیاز است. او که پیش از این هم بارها موفقیتش را مدیون اعتماد خطیبی دانسته معتقد است هنوز آنقدر خوب نشده که بتواند پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را بدهد. با خبرهایی که درباره نظر مثبت کادرفنی تیم ملی روی او شنیده می‌شود حالا انگیزه‌اش هم حسابی بالا رفته و با عزمی راسخ برای گلزنی پا پیش می‌گذارد.

حساسیت بازی با سپاهان برای تراکتورسازی خیلی بالا است.

 بله، با توجه به اینکه رقابت بین تیم‌های بالای جدولی سخت است، باید در این بازی حتماً پیروز شویم. بازی با سپاهان برای ما 6 امتیازی یا شاید هم 9 امتیازی باشد چون پیروزی در این بازی شانس ما را برای قهرمانی نیم‌فصل بالا می‌برد.

خیلی‌ها به خاطر تساوی سپاهان مقابل صبا، وضعیت این تیم را زیاد مساعد نمی‌دانند.

 مربی سپاهان تغییر کرده و در ابتدا شاید چنین اتفاقاتی طبیعی باشد اما فرکی مربی بزرگی است و شک نداشته باشید که سپاهان برای کسب 3 امتیاز به تبریز می‌آید. اتفاقاً چون آنها بازی با صبا را مساوی کرده‌اند، برای این مسابقه خیلی انگیزه دارند.

البته بازی شما هم مقابل استقلال خوزستان مساوی شد.

 تساوی ما مقابل استقلال خوزستان صرفاً به خاطر شرایط آب و هوایی اهواز بود. ما به شرایط آب و هوایی آنجا عادت نداشتیم وگرنه می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

کری‌های عبدا… ویسی بعد از این بازی باعث واکنش بعضی بازیکنان شما شده بود.

 استقلال خوزستان تیمی نیست که بتواند مقابل تراکتورسازی برنده باشد. ویسی هم باور نداشت که بتواند مقابل تراکتورسازی نتیجه مساوی بگیرد. کری‌خوانی او هم به خاطر دو موقعیتی بود که روی دروازه ما داشتند و گل نشد.

در ابتدای فصل شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند روند خوب بودنت اینطور تداوم پیدا کند.

 هنوز هم خوب نشدم. اگر الان در این جایگاه هستم فقط به خاطر اعتماد رسول خطیبی است. هنوز باید خیلی بهتر شوم که بتوانم جواب اعتماد آقا رسول را بدهم.

اگر این اعتماد چند سال زودتر بود الان احتمالاً مهره ثابت تیم ملی بودی.

 ان‌شاءا… در بازی‌های بعدی کی روش دعوتم می‌کند. فقط باید در 3، 4 بازی آینده هم همینطور خوب باشم.

چطور ایننقدر مطمئنی؟

 آقای مارکار آقاجانیان بازی‌هایم را دیده و بالاخره شنیده‌ام که کادر فنی تیم ملی نظر مثبتی روی من دارند. باید در بازی‌های آینده هم روند خوبم را داشته باشم تا آنها تصمیم خود را عملی کنند و به تیم ملی دعوت شوم.

شنیدی که می‌گویند تعداد گل‌های تو و ادینیو با تعداد گل‌های 12 تیم لیگ برتری و پرسپولیس برابر است؟

 بله شنیدم. نظر لطف رسانه‌هاست. به هرحال من و ادینیو زوج حمله خوبی را تشکیل داده‌ایم. یا من پاس می‌دهم و او گل می‌زند یا او پاس می‌دهد و من گل می‌زنم. این موضوع به بهتر شدن هر دو نفر ما کمک می‌کند.

خودتان دو نفر برای آقای گلی با هم رقابت ندارید؟

 برای من فرقی ندارد چه کسی آقای گل شود. ان‌شاءا… ادینیو آقای گل شود چون خیلی حرفه‌ای است و واقعاً بازیکن خوبی است.

پس حسابی با هم رفیق شده‌اید.

 بله، شب قبل از بازی در اردو هم‌اتاقی هستیم و همیشه درباره اینکه در بازی‌ها چه کارهایی انجام دهیم با هم صحبت می‌کنیم. البته او خیلی آدم خوش‌اخلاق و شوخ‌طبعی است و وقتی با هم هستیم آنقدر می‌خندیم که روحیه‌مان هم کلی عوض می‌شود.

همین موضوع باعث هماهنگی بیشتر شما می‌شود.

 روزنامه‌ها هم درباره ما نوشته‌اند که مثلث برمودا هستیم.

خودت دوست داری چه لقبی به شما بدهند؟

 خط حمله آتشین یا همین مثلث برمودا را دوست دارم. من و ادینیو و سامان نریمان جهان با هم واقعاً یک مثلث برمودا می‌سازیم. در این بازی هم سپاهان با مثلث برمودای تراکتور طرف است!

البته نریمان جهان به دلیل هافبک بودنش کمتر از شما می‌تواند گل بزند.

 بله او باید در کارهای دفاعی هم شرکت کند اما مطمئنم که در ادامه بازی‌ها گل‌های بیشتری می‌زند.

به طور کلی به نظر می‌رسد حس همدلی بین بازیکنان تراکتورسازی وجود دارد.

 آقا رسول بازیکنانی جذب کرده که زیر بار حاشیه نمی‌روند. او خودش در تیم‌های بزرگی مثل استقلال و سپاهان بوده و حاشیه را می‌شناسد به همین خاطر اجازه نمی‌دهد تیم وارد حاشیه شود. البته بازیکنان هم جانشان را برای آقا رسول می‌دهند.

به خاطر همین است که با وجود مشکلات مالی صدرنشین هستید.

 ان‌شاءا… بعد از بازی با سپاهان پول هم می‌گیریم. ما فعلاً صدر جدول را در اختیار داریم و می‌خواهیم از حیثیت‌مان دفاع کنیم. امتیازها را که گرفتیم، آن وقت به دنبال پولمان می‌رویم و پول هم می‌گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها