کد خبر: ۲۵۵۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق؛ كمپين مبارزه با تحريم‌ها و دخالت نظامي در ايران(CASMII) كه در آمريكا و انگليس مستقر است، با شعار"جنگ عليه ايران هرگز، جنگ ديگر هرگز!!!"(NO WAR AGAINST IRAN, NO MORE WARS) شروع به جمع آوري امضا نموده و با اشاره به بهانه جويي آمريكا در خصوص طرح دروغين ترور سفير عربستان، مي نويسد:
افرادي‌كه مايلند دادخواست بين‌المللي براي پايان دادن به جنگ دروغين عليه ايران آن هم با توسل به اتهامات ساختگي را به امضاء برسانند! به پايگاه اينترنتي زير مراجعه نمايند:


تشديد بحران اقتصادي، به راه انداختن سه جنگ خانمان‌سوز كه ميليونها انسان را به كام مرگ فرستاده و تريليونها دلار از محل بودجه برنامه‌هاي اساسي كشور را به خاطر نفت، نفت و باز هم نفت هزينه كرده است و انگيزه آمريكا براي نيل به بازار، سود و امپراتوري– اينها از جمله دلايلي هستند كه واشنگتن به دروغ دولت جمهوري اسلامي ايران را به حمايت از نقشه تروريستي در خاك ايالات متحده آمريكا متهم ساخته است.
موضع واشنگتن عليه ايران براي طرح ادعاي ترور فاقد شواهد متقن و مستدل است و در تست هوش دولت آمريكا براي طرح ادعاهاي باورنكردني و دور از ذهن با شكست مواجه مي‌شود زيرا كاخ سفيد دولت جمهوري اسلامي ايران را به دخالت در طرح عجيب ترور سفير عربستان سعودي در واشنگتن متهم نموده است.
هر فردي كه نظرات مستقل داشته باشد تا به حال سوالاتي در خصوص حقيقت ماجرا به ذهنش خطور كرده. بنابراين، چرا دولت آمريكا از فرط استيصال به دستاويزي باورنكردني براي اعمال تحريم‌هاي بيشتر و جنگ احتمالي عليه ايران توسل مي‌جويد؟
اين اتهام ناشي از اقدامات گروههاي شبه‌نظامي است كه مشقت و بدبختي اين گروهها و حرص و طمع شركتهاي بزرگ آن را برانگيخته است كه به معناي واقعي كلمه سياست برتري بر جهان را دنبال مي‌كنند. جنبش اشغال وال استريت توجه مردم را در اقصي نقاط جهان به خود جلب نموده است. در داخل خاك آمريكا، بالغ بر 110 مورد عمليات اشغالي و 1454 مورد اقدام حمايتي گزارش شده و اين در حالي است كه قيام‌ مردمي در سراسر خاورميانه، اروپا و آمريكاي لاتين همچنان ادامه دارد.
اتهام نسنجيده و ساختگي عليه ايران برپايه همان الگوي بسيار آشنا مطرح شده است كه براي به راه انداختن جنگ عليه عراق، افغانستان و ليبي از سوي دولتمردان كاخ سفيد مورد استفاده قرار گرفت: اتهامات بي‌پايه و اساس و بدون شاهد و مدرك، افشاي اطلاعات در سطوح بالا، نقل‌قولهاي از پيش نوشته درباره تهديدات موجود عليه امنيت ملي از سوي مقامات بلندپايه، درخواست اعمال تحريم‌هاي شديدتر و اقدام متقابل نظامي.كليه اين موارد با عمليات رسانه‌اي عنان‌گسيخته، سازمان‌يافته(شركتهاي رسانه‌اي بزرگ كه با ارتش ارتباط دارند) تكرار مي‌شوند. نكته حائز اهميت آماده‌سازي ذهن ميليونها نفري است كه روز به روز بر خشم منطقي آنها از بانكهاي وال استريت و دولت آمريكا افزوده مي‌گردد، دولتي كه دشمنان اين مرز و بوم را در جاي ديگري خارج از مرزهاي ايالات متحده جستجو مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ازنوجاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
بگذار بجنگند تا ببينيم كي پيروز مي شود. ما ايراني ها از جنگ نمي هراسيم ولي به امريكا توصيه مي كنيم از دست از اين حرفها و اقدامات بردار كه همين الان هم در باتلاق عراق و افغانستان و كشور خودت ماندي. فعلا برو مشكلت را با معترضان وال استريت حل كن و بعد دم از جنگ با ابرقدرتي چون ايران بزن كه اگر اشاره كند له مي شوي.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها