کد خبر: ۲۵۵۴۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۳

به گزارش 598،منچسترسیتی در هفته‌ ششم لیگ برتر در حالی که برابر هال سیتی به میدان رفته بود توانست چهار بر دو به برتری برسد تا یازده امتیازی شود.

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پس از پیروزی تیمش برابر هال سیتی گفت: با وجود این که دقایق زیادی از مسابقه بازی با تساوی دنبال می‌شد، اما کاملا آرام بودم و می‌دانستم که به گل می‌رسیم. تیمم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و در همان نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم. پس از آن روی اشتباه فردی مانگالا، دروازه‌مان باز شد و سپس گل تساوی را دریافت کردیم، ولی استقامت خودمان را از دست ندادیم و توانستیم با جنگندگی سه امتیا‌ز خارج از خانه را کسب کنیم. البته باید از بازی بازیکنان هال سیتی تمجید کنم. آنها می‌توانستند برتر باشند. از نتیجه‌ کسب شده راضی‌ هستم و مطمئنم این نتیجه‌ در بازی‌های آینده به ما کمک خواهد کرد.

پیگرینی در بازی شب گذشته (شنبه) به ویلی کابایرو بازی داد و جوهارت را روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد. کابایرو که در بازی جام اتحادیه نیز برای سیتی به میدان رفته بود، دومین حضور پیایی خود را تجربه کرد.

پیگرینی درباره بازی دادن به کابایرو گفت: دوست داشتم کابایرو اعتماد به نفس پیدا کند و بداند که تنها برای جام اتحادیه مهم نیست. او در این دیدار در اولین بازی خود در لیگ برتر به میدان رفت و به همین خاطر برای او خیلی خوشحالم. من 23 بازیکن دارم و باید از سیستم‌ چرخشی استفاده کنم تا همه در بازی‌های تیم سهیم باشند و به میدان بروند.

مانگالا، مدافع منچسترسیتی که برابر چلسی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، شب گذشته با اشتباه‌های عجیب خود نزدیک بود باعث شود منچسترسیتی متحمل شکست خارج از خانه شود.

پیگرینی با حمایت از مدافع تیمش، گفت: فکر نمی‌کنم بتوان یک بازیکن را در یک بازی آنالیز کرد. به هر حال بازیکن ممکن است در یک بازی ضعیف باشد. این طبیعی است. همان طور که نباید در همه بازی‌ها مثل بازی با چلسی ظاهر شود. او متاسفانه یک گل به خودی زد و یک پنالتی به حریف داد. شب تلخی برای مانگالا بود، من او را درک می‌کنم، ولی باید با این موضوع کنار بیاییم.

سرمربی منچسترسیتی در پایان درباره ماندن فرانک لمپارد در تیم گفت: باشگاه معتقد است که لمپارد بازیکن مفیدی است و می‌تواند در نیم فصل دوم نیز به ما کمک کند. ما خواهان تمدید قرارداد قرضی لمپارد هستیم و با توجه به تمایل این بازیکن به احتمال زیاد قرارداد او تمدید خواهد شد. لمپارد در بازی برابر هال نیز درخشید و در خدمت تیم بود.

فرانک لمپارد در سه بازی گذشته منچسترسیتی چهار گل به ثمر رسانده است. منچسترسیتی سه شنبه باید در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه از تیم رم پذیرایی کند.

شاگردان پیگرینی هفته‌ آینده در هفته‌ هفتم لیگ برتر مهمان آستون ویلا خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها