کد خبر: ۲۵۵۷۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
معاون رئیس‌جمهور در بیرجند از پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا تا پایان هفته آینده خبرداد و گفت: معوقات جانبازان کشور امروز پرداخت می‌شود
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر ؛ معاون رئیس‌جمهور در بیرجند از پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا تا پایان هفته آینده خبرداد و گفت: معوقات جانبازان کشور امروز پرداخت می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ سید محمد علی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ادای احترام در قطعه 2 گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معوقات خانواده معظم شهدا نیز تا پایان هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی کل معوقات ایثارگران, جانبازان, آزادگان و خانواده معظم شهدا را بیش از 1700 میلیارد تومان ذکر کرده و گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده در بانک‌های عامل معوقات همه عزیزان یاد شده تا هفته آینده پرداخت می‌شود.

مناسب سازی 19600 گلزار شهدا در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 19 هزار و 612گلزار شهدا در کشور وجود دارد که تاکنون 11هزار و 605 گلزار مناسب سازی شده است و 805 گلزار باقی مانده تا پایان امسال مناسب‌سازی می‌شود و در خراسان جنوبی 450گلزار شهدا وجود دارد که 402 گلزار تاکنون مناسب سازی شده است.

به گفته وی 50 گلزار باقی مانده تا پایان امسال تکمیل و بهسازی می‌شود.

احداث 10 مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی در کشور

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: از سال 86 عملیات احداث 10 مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی در کشور آغاز شده که تاکنون در 4 استان این مجتمع‌ها تکمیل شده است.

وی افزود: در سایر استانها نیز یک تا 2 فاز تکمیل شده که در استان خراسان نیز تاکنون فاز ورزشی آن تکمیل و امروز افتتاح می‌شود.
حجت‌الاسلام‌ شهیدی اظهارکرد: برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی خراسان جنوبی تاکنون 11 میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده که 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد شهید کشور و 3 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده و مابقی اعتبارات نیز با مساعدت استانداری تامین می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
حفظکم ا...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها