کد خبر: ۲۵۶۱۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
توضیحات حامد زمانی پیرامون آلبوم موسیقی «بی‌سیم‌چی»؛
«حامد زمانی» پیرامون آلبوم موسیقی «بی‌سیم‌چی» و سایر فعالیت‌های موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین همکاری مجدد با «حاج عبدالرضا هلالی» توضیحاتی را ارئه کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجا، «حامد زمانی» پیرامون آلبوم موسیقی «بی‌سیم‌چی» و سایر فعالیت‌های موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین همکاری مجدد با «حاج عبدالرضا هلالی» توضیحاتی را ارئه کرد.
«حامد زمانی»- خواننده‌ی آثاری انقلابی مانند «مرگ بر …» و «گزینه‌های روی میز»، پیرامون اهداف موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین آلبوم موسیقی «بی‌سیم‌چی» عنوان کرد: «هدف ما در موسسه‌ی «دلصدا» تربیت نیروهایی انقلابی در حوزه‌‌های مختلف موسیقی شامل خوانندگی، آهنگسازی و شاعری است. استارت رسیدن به این هدف هم با انتشار آلبوم «بی‌سیم‌چی» خورد. هدفمان از اولین آلبوممان به هیچ عنوان کسب درآمد نبود. محتوای «بی‌سیم‌چی» بیشتر نقد درون گفتمانی و بیان انتظارات شهدا از نسل ما و نادیده گرفتن برخی از این انتظارات توسط جوانان است. البته معتقدیم در هر نقدی باید یک روزنه‌ی امیدی هم وجود داشته باشد که این اتفاق در آلبوم «بی‌سیم‌چی» افتاده است. از لحاظ فرمی هم ما با همان مجموعه‌ی قبلی خودمان که تک‌آهنگ‌های من را تهیه و تنظیم می‌کردند کار کردیم.»
خواننده‌ی ترانه‌ی «می‌کشیم»، خواننده‌های جوان آلبوم «بی‌سیم‌چی» را این‌گونه معرفی کرد: «برای من دغدغه‌ و اعتقاد خواننده‌هایی که می‌خواستیم با آن‌ها کار کنیم بیش از توانایی‌های فنیشان، اهمیت داشت. آقای «علی اکبر قلیچ» قبل از همکاری با ما چندین اثر دو زبانه را تولید کرده بودند و من از طریق شنیدن این آثار با ایشان آشنا شدم. از همین طریق، یعنی شنیدن آثار تولیدی با آقای «حمزه موسوی» آشنا شدیم و در این آلبوم با ایشان هم همکاری کردیم. اما دو خواننده‌ی دیگر یعنی آقایان «پیمان بیات» و «حسین سلیمی» که آثارشان در آلبوم «بی‌سیم‌چی» وجود داشت، سابقه‌ی تولید اثری نداشتند و بواسطه‌ی آشنایی که از قبل با این عزیزان داشتم، آن‌ها را برای همکاری انتخاب کردم.»
زمانی در ادامه، پیرامون دیگر فعالیت‌های موسسه‌ی «دلصدا» و همچنین همکاری مجدد خود با «حاج عبدالرضا هلالی» پس از ساخت ترانه‌ی زیبای «امام رضا» توضیح داد: «موسسات مختلفی در حوزه‌های اعتقادی و مذهبی کار می‌کنند. اما ما مقید هستیم که اثارمان انقلابی و سیاسی باشد. آثار بعدی ما در موسسه هم با موضوع محرم و ۹دی خواهد بود و در آلبوم محرممان هدفمان شناساندن یزید زمان است. همچنین برای محرم همکاری جدیدی با «حاج عبدالرضا هلالی» انجام دادم که کلیپ عظیمی از آن ساخته خواهدشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها