کد خبر: ۲۵۶۷۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
به گزارش 598،یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعات قبل از دیدار مقابل نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: با توجه به وضعیت ما در جدول بازی فردا از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند به ما برای رسیدن به بالای جدول کمک کند. با توجه به کسب پیروزی مقابل استقلال در هفته گذشته توانستیم از لحاظ روحی و جسمی با تمریناتی که انجام دادیم شرایط بهتری پیدا کنیم و امیدوارم فردا بازی زیبایی را مشاهده کنیم.

وی افزود: هر دو تیم بسیار فنی هستند و انتظار می‌رود که موقعیت‌های زیادی را در مسابقه فردا مشاهده کنیم. هرکس که از موقعیت‌های خود بیشتر استفاده کند برنده می‌شود.

گل محمدی در مورد محرومان و مصدومان تیمش اظهار داشت: مهدی رجب‌زاده محروم است و سینا آشوری را به خاطر مشکل سربازی در اختیار نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه خاطرنشان کرد: فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت اما بعد از دیدار مقابل استقلال فشارها پایین آمده و بازیکنانمان به خودباوری رسیده‌اند. امیدوارم بتوانیم در مقابل نفت که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و مدیریت بسیار قوی دارد به برتری برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان در مورد انگیزه‌اش از دیدار مقابل نفت تهران که سال گذشته هدایت‌ آن را برعهده داشت تصریح کرد: نسبت به این تیم شناخت کلی دارم. فکر می‌کنم تغییراتی که در این تیم به وجود آمده شرایط آنها نسبت به قبل متفاوت است. امیدوارم تا مسابقه فردا بازی تماشاگرپسند و فنی را مشاهده کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها