کد خبر: ۲۵۶۷۶۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
عليرضا بيرانوند در ليست 37 نفره تيم‌ملي انتخاب شده است و اين اميد را دارد که بتواند در جام ملت ها در تيم‌ ملي حضور داشته باشد.
به گزارش 598،بیرانوند در مورد انتخابش به "ورزش سه" گفت: واقعا خوشحالم، من تا آخرین اردوهای تیم‌ملی در جام‌جهانی هم در لیست کی‌روش حضور داشتم آرزو داشتم در جام‌جهانی باشم ولی نشد. با این حال با توجه به سنی که دارم ناشکر نیستم و حالا تلاش می‌کنم که بتوانم خودم را به کادرفنی تحمیل کنیم. فکر می‌کنم کی‌روش نظر مثبتی روی من دارد و من باید از اعتماد ایشان به بهترین شکل استفاده کنم.

او در پاسخ به این سوال که قبول دارد عملکردش نسبت به فصل قبل کمی ضعیف‎تر شده هم گفت: خب من پارسال در هفته ششم، هفتم توانستم به ترکیب ثابت برسم و فکر می‌ کنم رضایت کادرفنی را توانستم جلب کنم. امسال هم گل های خیلی زیبایی خوردم اما در کل اگر بازی های من را دیده باشید متوجه می‌ شوید که من عملکرد بدی نداشتم. در شروع فصل کمی با دفاع ها هماهنگ نبودم اما حالا سعی می‌ کنم هفته به هفته بهتر شوم.

بیرانوند ادعا می‌ کند که هدفش این است که با تیم‌ملی به جام‌جهانی برود: تمام هدفم این است که با تیم‌ملی به جام ملت ها بروم بعد از اینکه نتوانستم به جام‌جهانی بروم خیلی ناراحت بودم ولی حالا می‌ خواهم حتما در جام ملت ها حضور داشته باشم. برای رسیدن به این مساله باید تلاش کنم تیمم را بالای جدول نگه دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها