کد خبر: ۲۵۷۰۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
مرور سابقه بازيکنان دو تيم پرسپوليس و سپاهان در تيم هاي مقابل در نوع خود جالب به نظر مي‌ رسد.
به گزارش "ورزش سه"، تعداد زیادی از بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس سابقه بازی کردن و پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند. این یک واقعیت است که پرسپولیس و سپاهان دو تیمی هستند که ارتباط چندان حسنه ای با یکدیگر ندارند اگرچه مدیران دو تیم همواره در مصاحبه هایشان مدعی اند که ارتباط دو تیم خانوادگی است و هر دو از مکتب شاهین بزرگ رشد پیدا کرده اند.

 اما در عمل جدال دو تیم طی سال های گذشته , حرف و حدیث هایی قبل و بعد از این مسابقات به خوبی نشان می‌ دهد که بازیکنان، مدیران و بخصوص هواداران دو تیم ارتباط دوستانه و نزدیکی با یکدیگر ندارند. اما به رغم تمام این حرف ها بازیکنان زیادی از هر دو تیم سابقه پوشیدن پیراهن تیم های مقابل را دارند. برای نمونه در تیم سپاهان هر دو دروازه‌بان این تیم در پرسپولیس بازی کرده اند؛ هم شهاب گردان و هم رحمان احمدی سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. هادی عقیلی کاپیتان دوم سپاهانی ها نیز رشد فوتبالی خود را از تیم های پایه آغاز کرده است، جالب اینکه او در تمرینات تیم بزرگسالان پرسپولیس هم حاضر شد اما ناصر ابراهیمی مربی وقت پرسپولیس اعلام کرد که نیازی به او ندارد.

محمدرضا خلعتبری نیز فصل قبل در پرسپولیس بازی کرد و همچنان هواداران این تیم بابت از دست دادن او از مدیریت باشگاه و علی دایی دلخورند. اما جالب ترین نکته این که حسین فرکی سرمربی سپاهان نیز سابقه بازی کردن در پرسپولیس را داشته و در سال 1356 توسط پروین به پرسپولیس پیوست. در پرسپولیس نیز بازیکنانی نظیر محمد نوری و محسن بنگر سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را داشته اند بخصوص محسن بنگر که فصل های طولانی به همراه سیدجلال حسینی و هادی عقیلی کمربند خط دفاعی سپاهان را تشکیل داده و قهرمانی های پیاپی ای برای این تیم کسب کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها