کد خبر: ۲۵۷۱۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
مهاجم ايتاليايي تيم دورتموند رد انتهاي بازي با اندرلخت به تمجيد از بازي کاگاوا پرداخت و اظهار اميدواري کرد تا در مراحل بالاتر به رئال مادريد برخورد کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا، بروسیا دورتموند به مصاف آرسنال رفت. در این بازی شینجی کاگاوا خرید جدید دورتموند با این انگیزه در زمین حاضر شد که به تیم سابقش منچستریونایتد نشان دهد، از توانایی‌های بسیار بیشتری نسبت به آنچه در دو سال حضور در جزیره فرصت ارائه پیدا کرد، برخوردار است. اما این مهاجم ژاپنی با مصدومیتی که دو هفته پیش گریبانش را گرفت، ناچار به نیمکت‌نشینی شد.

سرانجام در بازی شب گذشته مقابل اندرلخت بلژیک او توانست برای تیمش به میدان برود و تنها سه دقیقه لازم بود تا اثرگذاری خود را ثابت کند. پاس عالی او به چیرو ایموبیله منجر به گل زودهنگام زردپوشان شد و آنها را یک بر صفر از میزبان پیش انداخت.
ایموبیله در گفتگو با "گل" اظهار داشت: "شینجی کیفیت بازی بالایی دارد و برای ما بسیار مهم است. او با یک پاس عالی، من را در موقعیت گلزنی قرار داد. او مسیر حرکت من را دقیقا دیده بود. تقریبا می‌توان گفت که الان ما روی دور قرار داریم. در چمپیونزلیگ همه‌چیز خوب پیش می‌رود. هدف ما این است که از گروه خود صعود کنیم و در مراحل حذفی تا جایی که ممکن است قدرتمند ظاهر شویم. خیلی دوست دارم رئال مادرید و پاریس‌سن‌ژرمن را ببریم. این‌ها دو تیم فوق‌العاده عالی هستند."


این مهاجم ایتالیایی که در هر دو بازی مرحله گروهی گل‌های اول تیمش را وارد دروازه حریفان کرده، ادامه داد: "ما در بوندسلیگا شروع بدی داشتیم ولی در چمپیونزلیگ خوب عمل کردیم. ما باید در لیگ بهتر شویم چونکه تورنمت حیثیتی و مهمی برای ماست. باید شروع کنیم به بردن."

گفتنی است بروسیا دورتموند با کسب نتایج ناامید کننده و داشتن هفت امتیاز از شش بازی در رده دوازدهم جدول بوندسلیگا قرار گرفته است. اما اینک بازگشت قدرتمندانه کاگاوا و عطش گلزنی ایموبیله می‌تواند دو عامل امیدبخشی باشد که با تکیه بر آنها در بازی روز شنبه برابر هامبورگ ورق برای زردپوشان وستفالن برگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها