کد خبر: ۲۵۷۱۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
صمد مرفاوي اميدوار است بعد از شکست سايپا بتواند پيکان را هم شکست دهد.
به گزارش "ورزش سه" او پیش از رویارویی با شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت و گویی انجام داد:

دو تیم می‌ خواهند در جدول بالا بیایند

فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. این بازی برای دو تیم مهم است تا بتوانند 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند تا شرایط خود را در جدول ارتقاء دهند.

شرایط روحی و روانی خوبی داریم

در چند هفته اخیر پیکان از لحاظ فنی و نتیجه شرایطش بهتر شده است. هفته به هفته شرایط آنها بهتر می‌ شود البته ما هم شرایط خوبی داریم. با توجه به برد خوبی که مقابل سایپا به دست آوردیم از لحاظ روحی و فنی شرایط مان بهبود یافته است.

هوشمندانه بازی می‌ کنیم

امیدوارم بازی خوب و قابل قبولی از هر دو تیم شاهد باشیم و برنامه‌هایمان در بازی پیاده شود تا بتوانیم 3 امتیاز را به دست آوریم. البته پیکان هم به عنوان میزبان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که پیروز شود. ما آگاهانه و هوشمندانه بازی می‌کنیم که بتوانیم پیروز شویم.ایوب کلانتری محروم است و سایر بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

برای رفت و آمد به قم برنامه ریزی می‌ کنیم

ما به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که مشکلی نداشته باشیم. اکثر بازیکنان ما در قم حضور دارند و یکسری هستند که در رفت و آمد هستند. به گونه‌ای این برنامه‌ریزی را می‌کنیم که با مشکل روبه‌رو نشویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها