کد خبر: ۲۵۷۱۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
بازيکن پرسپوليس اميدوار است که برخلاف سالهاي گذشته بازي اين تيم برابر سپاهان با مسايل حاشيه اي همراه نباشد و تماشاگران مي توانند بازي خوبي را از هر دوتيم شاهد باشند.
محمد خانزاده در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد آمادگی پرسپولیس برای حضور در جمع مدعیان، صحبت کرد.

باید نوار پیروزیهایمان را حفظ کنیم

بازی خیلی سختی مقابل سپاهان داریم . آنها تیم بزرگی هستند و ما باید با یک بازی هوشمندانه، هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا نوار پیروزیهای ما در چهارمین بازی نیز حفظ شود. خدا را شکر در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و اگر خدا کمک کند، همه چیز برای یک برد شیرین در اصفهان محیا است.

پرسپولیس نیاز به تقویت دارد

خدا را شکر در هفته های اخیر ما توانستیم با استفاده از نتیجه نگرفتن رقبایمان در بالای جدول، جایگاه بهتری پیدا کنیم.به عقیده من پرسپولیس خیلی بزرگتر از این حرفها است. ما باید برای حضور در جمع مدعیان تلاش کنیم. پرسپولیس هنوز هم آن تیم که همه انتظار دارند نشده است. ما هنوز کارداریم و نیازمند تقویت هستیم . چون از ابتدای فصل، خیلی مشکلات داشتیم. محرومیت، مصدومیت! باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ما خیلی بهتر از گذشته نتیجه بگیرد.

امیدوارم که سپاهان یک بازی جوانمردانه به نمایش بگذارند

در حال حاضر در راه اصفهان هستیم و من امیدورام که اتفاقات سال گذشته مربوط به آب معدنی تکرار نشود. متاسفانه هر سال ما در اصفهان یک مشکلی داریم. البته این دلیل نمی شود که روی بازی ما تاثیر منفی بگذارد. به هر حال ما پرسپولیس هستیم و کاری به کار کسی نداریم. امیدوارم که سپاهانی ها هم یک بازی جوانمردانه به نمایش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها