کد خبر: ۲۵۷۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۰

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا گفت: نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس، درخصوص فضاسازی مقامات غربی علیه جمهوری اسلامی ایران و طرح ترور فرماندهان سپاه پاسداران از سوی مقامات امریکایی، با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در طی نیم قرن گذشته هیچگاه تا به این حد ضعیف و آسیب پذیر نبوده‌اند، تصریح کرد: عربده کشی برخی مسئولان آمریکایی و اسراییلی در واقع جنگ روانی بی‌خاصیت و از جنس دلداری دادن به یکدیگر است.
 
حاجی‌زاده با اشاره به مقطع زمانی بعد از 11 سپتامبر و دوره ریاست‌جمهوری قبلی ایالات متحده، افزود: در این دوره که تراکم قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی در حد فوران بود و رئیس جمهور قلدر و یاغی بر قدرت حاکمیت داشت و کلیه کشورهای منطقه حامی غرب نیز در اوج اقتدار بودند، آن‌ها جرات حمله به ایران را پیدا نکردند و امروز که آثار سه جنگ بزرگ آمریکا در منطقه و جنگ های 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی از یک طرف و تحمیل هزینه های گزاف دیگر آن‌ها، فروپاشی از درون و پدیدار شدن آثار پوسیدگی و شکستن استخوان‌ها‌ی این یکه تاز دیروز را می‌شود به وضوح دید، سیاستمداران غربی تنها آرزوهای دست نیافتنی خود را به زبان می‌آورند اما پیروزی بر ایران سرابی بیش نیست.
 
وی ادامه داد: از طرف دیگر، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اوج قدرت و اقتدار قرار دارند، با رصد و مراقبت دقیق تحرکات دشمنان، از آمادگی کامل برای مقابله و برخورد قاطع با آنان در هر نقطه‌ای برخوردار هستند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی علیه فرماندهان سپاه، تاکید کرد: یک مشت از سران تهی مغز آمریکایی که به نظر می‌رسد از بیماری آلزایمر رنج می‌برند، درحالی فرماندهان سپاه را تهدید به ترور می‌کنند که فراموش کرده‌اند 300هزار نفر از مردم مظلوم ایران و بیش از 135هزار نفر از پاسداران، بسیجیان و تعداد بی‌شماری از فرماند‌هان سپاه اسلام توسط آن‌ها در گذشته به شهادت رسیده‌اند.
 
حاجی‌زاده گفت: آنها ماهی را از آب می‌ترسانند و نمی‌فهمند که فرماندهان و پاسداران ما پس از پایان جنگ نیز همواره با غسل شهادت زندگی کرده و همیشه آماده به آغوش کشیدن مرگ سعادتمند در عرصه‌های انجام تکلیف الهی هستند. آنها سپاه را از چه می‌ترسانند؟
 
وی در پایان خطاب به فرماندهان ارتش آمریکا و مقامات این کشور متذکر شد: شما هم نباید فراموش کنید که فرماند‌هان آمریکایی در افغانستان، عراق و کشورهای منطقه حضور و تردد فراوان دارند. اگر یکی از ما را بکشید ده ها نفر از شما را خواهیم کشت و امروز یقین داریم هر حرکت جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی فروپاشی قطعی آن‌ها را نزدیکتر خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۱۷ آبان ۱۳۹۰
۴
۰
الله اکبر خامنه ای رهبر مرگ بر امریکا
پاسخ
سهیل بشردوست
UNITED STATES
۰۱:۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۳
۰
بسیار عالی
پاسخ
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل
احسن به این فرماندهان دلاور سپاه واقعاً روسفیدیم همیشه با وجود داشتن چنین فرماندهان دلاوری...
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
سلام با اعلام حمایت از فرمایش بجای این فرمانده شجا بهتر است در مجلس قانون پیشدستانه حفاظت از فرماندهان به تصویب مجلس و تائید شورای نگهبان رسیده و نقدا تعدادی از آمریکائی ها از جمله آن نماینده کنگره پیشنهاد دهنده ترور را بکشند تا ضمانت اجرای برای حفاظت از ایران اسلامی به دشمنان تحمیل شود
پاسخ
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
ما منتظریم که جنگ رو شروع کنن تا کار اسرائیل رو یک سره کنیم.
الله اکبر خامنه ای رهبر
پاسخ
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
اسرائيل جرات حمله به ايران را نداره ، خودش خوب ميدونه اگر حمله كنه اسرائيل زير و رو ميشه
پاسخ
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
با حرف زور مخالفم - در عین حال جنگ جز خرابی و ویرانی و کشته شدن انسانها (فرقی نداره از کدام طرف)نداره ،هیچوقت جنگ بهترین راه حل نیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
امریکا و اسرائیل مانند سگی هستند که در گاراژ تعمیرگاه بستند و مشغول پارس کردن و سر وصدای بیخودی هستند. جرات دارند یک اشتباه کنند تا جوابش را بگیرند.
آن کسی که در امریکا واق واف کرده (بلانسبت سگها)جرات داره بیاد تا بغل دست مزدور متجاوز امریکایی در طبس چالش کنیم
اسرائیل پوشالی همان بهتر تار عنکبوتی هم زیرجواب دادن به گروه کوچک ولی واقعی بنام حزب ا... مانده است
پاسخ
زمانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
ما امام زمان داریم پس غم نداریم(به قول عالیجنابان)
پاسخ
arman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
اینکه بندگان شیطان(دولتهای آمریکا واسراییل و...)هیچ غلطی نمی توانند بکنند امر مسلمی است.ولی این موضوع رافراموش نکنیم که دنیای استکباری غرب هم اکنون دچار بحرانهای اقتصادی و هویتی درنظام سرمایه داری شده و تجربه گذشته به ما ثابت کرده که هرموقع این شیاطین کره خاکی دچاربحران شده اندبرای رهایی وبرون رفت ازاین بحران وگمراه نمودن اذهان عمومی ملتهایشان به تجاوز و غارت دیگرملتها و تحمیل جنگ برملتهای مظلوم روآورده اند(ازجمله؛ جنگ عراق،جنگ افغانستان و ...).پس وظیفه همه ما دراین برهه اززمان حفظ هوشیاری و اتحاد وتلاش برای خنثی کردن نقشه های شیاطین است.
پاسخ
کامران عابدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اسرائیل باید بدست ایرانیان محو شود
پاسخ
مرتضي حمادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
سر انجام حق بر باطل پيروز خواهد شد
پاسخ
امين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
افرين ودرود سلام بر فرمانده رشيد هوا فضاي سپاه محمد نبي ع
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها