کد خبر: ۲۵۸۵۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، بازیگر "معراجی‌ها" به «نسیم»، گفت: این سریال از داستانی بسیار خوب و محکم برخوردار است؛ جذاب و دیدنی است وگرنه این همه استقبال از آن نمی‌شد/کار کردن با ده‌نمکی بسیار خوب و راحت است حساست بی‌مورد هم ندارد

مهران رجبی بازیگر سریال "معراجی ها" به «نسیم»، گفت: این سریال هرچی که از قسمتهای آن می‌گذرد جذاب‌تر و دیدنی‌تر می‌شود. گواه آن هم استقبال خوب مردم و مخاطبان شبکه اول سیما از این سریال است.

وی افزود: من در این سریال نقش پدر شهید مفقودالاثر را بازی می‌کنم و به نظرم نقشی که دارم یک جورایی بامزه هم هست. در حقیقت از ابتدای همکاری خود با پروژه "معراجی‌ها" که این فیلمنامه را مطالعه کردم نقش خود را دوست داشتم.

رحبی ادامه داد: "معراجی‌ها" در قسمتهای ابتدایی خود به معرفی شخصیتها پرداخت و با روند رو به جلوی آن وارد خط داستانی شدیم که انصافا هم از داستان خوب و محکمی برخوردار است. در حقیقت این کاری دینی با موضوع دفاع مقدس است.

این بازیگر خاطرنشان کرد: کار کردن با "مسعود ده نمکی" بسیار خوب  و راحت است و او کارگردانی است که آنچنان به دیالوگ بازیگران توجه و حساسیت بی‌مورد ندارد. او دست بازیگر را برای ایفای نقش خود بسیار باز می‌گذارد و همین امر به بازیگران کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن و بسیار روان جلوی دوربین به ایفای نقش بپردازند.

وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به بازی در قسمتهای "معراجی‌ها" و دیدن این سریال تا به امروز می‌توانم بگویم که نسخه سریالی بهتر از نسخه سینمایی‌ آن از آب در آمده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بنده خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳
۰
۰
باسلام.متاسفانه درمعراجی ها غیرت بچه حزب الهی ها وبسیجی ها زیرسوال رفته.چگونه بچه بسیجی غیرتش اجازه میده زنش باچندتاجوان نامحرم اردو بره؟زنش مانتویی باشه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها