کد خبر: ۲۶۰۵۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
رژیم صهیونیستی پس از اعلام نتایج پارلمان انگلیس درباره به رسمیت شناختن دولت فلسطین اعلام کرد که این رای‌گیری آینده صلح را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: رژیم صهیونیستی پس از اعلام نتایج پارلمان انگلیس درباره به رسمیت شناختن دولت فلسطین اعلام کرد که این رای‌گیری آینده صلح را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات رژیم صهیونیستی پس از اعلام نتایج پارلمان انگلیس درباره به رسمیت شناختن دولت فلسطین اعلام کردند که این رای‌گیری آینده صلح میان اسرائیل و فلسطین را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اعضای مجلس عوام انگلیس، دراین باره که آیا دولت انگلیس باید کشور فلسطین را در کنار رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد، رای‌گیری نمادین برگزار کردند. 274 تن از نمایندگانی که دراین رای گیری شرکت کردند، به این طرح، رای مثبت و 12 نفر رای مخالف دادند.

از سوی دیگر سخنگوی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفته بود حتی اگر نمایندگان مجلس عوام این کشور به لایحه ای که دولت را ملزم می کند، فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت بشناسد رای مثبت دهند، سیاست خارجی لندن درقبال فلسطین تغییر نخواهد کرد.

پیش از آغاز رای‌گیری لابی صهیونیست با ارسال نامه‌ای به نمایندگان پارلمان  انگلیس از آنها خواسته بود تا در این رای‌گیری از به رسمیت شناختن دولت فلسطین امتناع کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها