کد خبر: ۲۶۰۶۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۲۰ آبان ۱۳۹۰
تا دو ماه آینده،
برای تصویربرداری بزرگترین مسابقه تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی، از ده دوربین اصلی استفاده خواهد شد. از جمله سختی های این پروژه، تصویر برداری زیر آب از برخی مراحل بازی به کمک تصویربرداران غواص است که از جمله ویژگی های خاص این مسابقه خواهد بود
 محمد تاجیک، تهیه کننده مسابقه بزرگ «هفت آسمان» گفت: نزدیک به دو سال برای طراحی بازیهای این مسابقه تلاش کرده ایم تا مسابقه ای تولید کنیم که منحصر به فرد باشد. حاصل این تلاش، 55 برنامه تولیدی یک ساعته خواهد بود که کاملا جدید است و از هیچ برنامه ای داخلی و خارجی تقلید نشده است.

به گزارش «تابناک»، این مسابقه قرار است در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی و در فضایی به وسعت 4500 متر مربع برگزار شود و طراحی فضاهای بازی تکمیل شده است و با اختصاص زمین محل اجرای مسابقه در جزیره کیش، کار اجرای آن آغاز خوهد شد. استفاده از آکواریوم های ماهی های زینتی خلیج فارس از نکات قابل توجه طراحان لوکیشن این مسابقه است.

برای تصویربرداری بزرگترین مسابقه تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی، از ده دوربین اصلی استفاده خواهد شد که چهار تای آن پرتابل است.  از جمله سختی های این پروژه، تصویر برداری زیر آب، از برخی مراحل بازی به کمک تصویربرداران غواص است که از جمله ویژگی های خاص این مسابقه خواهد بود.

تاجیک در مورد مجریان احتمالی برنامه گفت: برای مراحل سه گانه مسابقه قصد داریم تا از چند مجری بازیگر برجسته بهره ببریم و به این منظور افرادی چون (رامبد جوان – مهران رجبی)، (مجید یاسر – سید جواد رضویان)، (ژیلا صادقی – الهام صفوی زاده) را  پیشنهاد کرده ایم.

مسابقه به این صورت طراحی شده که در هر قسمت آن، سه خانواده (متشکل از پدر، مادر و یک فرزند 6 تا 9 ساله) به رقابت می پردازند و با عبور از هفت مرحله (از آسمان اول تا آسمان هفتم) به بازار جایزه راه پیدا می کنند. البته گروه های منتخب، به مراحل نیمه نهایی و سپس نهایی راه پیدا می کنند و قرار است که به نفر قهرمان جایزه نفیسی تعلق بگیرد.

مراحل ضبط مسابقه هفت آسمان که قرار است از شبکه دوم سیما پخش شود، از دو ماه دیگر آغاز خواهد شد و قرار است در ساعت پیک برنامه های این شبکه و بعد از بخش خبری 20:30 در کنداکتور پخش قرار بگیرد.

تاجیک، درباره نحوه ثبت نام متقاضیان شرکت در این مسابقه گفت: در آینده سایت این برنامه فعال خواهد شد و شرایط ثبت نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. وی ادامه داد: از آنجایی که قرار است این مسابقه در جزیره کیش تهیه شود، کلیه شرایط اسکان و اقامت شرکت کنندگان را تدارک خواهیم دید.



















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها