کد خبر: ۲۶۰۹۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
استقلال که به تازگي از اردوي ارمنستان بازگشته است خودش را براي ديدار با فولادنوين از سري مسابقات جام حذفي آماده مي‌ کند.
محمود فکری مربی استقلال در مورد اردوی ارمنستان به "ورزش سه" گفت: به هر حال این اردو برای ما بد نشد، هم تمریناتمان را در اینجا پیگیری کردیم هم دنبال کارهای مربوط به ویزای آمریکا بودیم. در مورد قضیه ویزا هم باید بگویم باشگاه پیگیر کارها هست، هر چه خدا بخواهد پیش می‌ آید.

وقتی از او سوال شد که وقفه بین بازی ها استقلال را از شرایط آرمانی دور نکرده، پاسخ داد: در کل این تعطیلی های لیگ بدون برنامه انجام می‌ شود ولی به هر حال برنامه ای هست که کی‌روش به فدراسیون داده و ما باید با آن کنار بیاییم، در همه جای دنیا همه تیم ها بازی های فیفادی را پشت سر گذاشته و سراغ مسابقات باشگاهی می‌ روند و این نوع تعطیلی فقط در ایران است که اتفاق می‌ افتد، اینکه بازیکن هنگام نزدیک شدن به مسابقات تیم‌ملی چند روزی را به اردو برود فرق می‌ کند تا اینکه 2 هفته ای را برای برگزاری اردو از تیم باشگاهی اش دور شود. اگر مربیان ایرانی چنین کاری را در تیم‌ملی انجام می‌ دادند صدای همه در می‌ آمد ولی حالا که کی‌روش چنین خواسته ای دارد همه به خاطر این تعطیلی به به و چه چه راه انداخته اند.

دستیار قلعه‌نویی در این باره ادامه داد: شما فکرش را بکنید بازیکن 2 ماه قبل بدنسازی کرده و به مسابقات پا گذاشته حالا پس از گذشته 11 هفته از لیگ دوباره باید بدنسازی را از نو شروع کند و این قضیه فشار خیلی زیادی روی بازیکنان می‌ آورد و کارایی آنها را در تیم های باشگاهی و ملی پایین می‌ آورد، از طرف دیگر ما نمی‌ توانیم فشار تمرینات را کم کنیم چون باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری می‌ شود و همین اتفاقات است که باعث می‌ شود در مواقع ضروری بازیکن برای تیمش سودمند نباشد.

فکری در مورد بحث داغ این روزها یعنی تیم های پایه نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در همه رده ها متحمل باخت شده ایم فکر نمی‌ کنم واضح تر از این شکست ها چیز دیگری باشد. آقایون فوتبال را از بین می‌ برند شاید هم از جایی دستور رسیده که دیگر فوتبالی وجود نداشته باشد. به هر حال این فوتبال سرمایه کشور است و می‌ تواند برای کشورمان درآمدزایی کند. 15 سال پیش لژیونرهای زیادی داشتیم و این باعث می‌ شد ارز خارجی وارد کشور ما شود و به نفع مملکت باشد. شغل های زیادی می‌ تواند از کنار همین فوتبالی که به آن توجهی نمی‌ شود در بیاید اما متاسفانه مسوولان به فکر نیستند. ما همه چیز را در فوتبال باخته ایم و ارزش ها تبدیل به ضدارزش شده و آدم هایی را برای خودمان اسطوره کرده ایم که در حد و اندازه اسطوره بودن نیستند. البته ما نباید فقط به مسوولان در این قضایا ایراد بگیریم چون در یک طرف قضیه خودمان هم مقصر هستیم.

مربی استقلال در مورد دیدار با فولادنوین در رقابت های جام حذفی گفت: یکی از سیاست های باشگاه موفقیت در جام حذفی است و از آنجایی که زمان برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ یکی نیست می‌ توان روی هر دو جام تمرکز کرد، البته برخی چیزها دست خود ما نیست برای مثال ما 6 بازیکن ملی‌پوش‎مان را در اختیار نداریم و بلافاصله بعد از بازگشت آنها مجبوریم که از آنها استفاده کنیم. بنابراین این مساله روی عملکرد ما تاثیر می‌ گذارد با این حال دست از تلاش نخواهیم کشید.

فکری در پایان در مورد مساله جاسم کرار افزود: ما ارمنستان بودیم وقتی برگشتیم متوجه شدیم که کرار به عراق رفته است، دقیقا در جریان نیستم که در این بین چه اتفاقی افتاده اما مطمئنم که باشگاه به درستی با این قضیه برخورد می‌ کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها