کد خبر: ۲۶۱۲۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
در دیدار با رمضان عبدالله، مسئول جهاد اسلامی فلسطین:
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز در دیدار با رمضان عبدالله تاکید کرد:پیروزی‌های انقلاب اسلامی و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، دکتر جلیلی عصر چهارشنبه در دیدار با رمضان عبدالله رهبر جهاد اسلامی فلسطین با ابراز خشنودی از پیروزی های ملت فلسطین تاکید کرد: پیروزی های انقلاب اسلامی ایران و مقاومت در فلسطین و لبنان مقدمه شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.
 
دکتر جلیلی در ادامه با اشاره به پیروزی اخیر مردم غزه افزود: نوع مقاومت غزه نظام محاسبات دشمن را ویران کرد و پشتیبانی قاطع و همه جانبه مقام معظم رهبری از مقاومت فلسطین، پیام بیداری و وحدت جهان اسلام در مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
 
عضو شورای راهبردی روابط خارجی ایران سپس به مسئله فتنه انگیزی داعش در منطقه پرداخت و گفت: داعش پیاده نظام آمریکا در منطقه است.
 
دکتر جلیلی در ادامه این دیدار اظهار داشت: موضوع فلسطین محور وحدت، مقاومت و موفقیت جهان اسلام است. غزه نماد پیروزی مقاومت و شکست صهیونیسم و آمریکا است.
 
رمضان عبدالله رهبر جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم ایران از مردم مقاوم غزه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله سیاسی بزرگ قرن است که تاثیرات آن در منطقه  و جهان ادامه خواهد داشت.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها