کد خبر: ۲۶۱۳۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
مجتبي محرمي معتقد است حضور مربيان پرتغالي در ايران اشتباه است چون کي روش و وينگادا ثابت کردند که تفکرات دفاعي دارند.
محرمی در گفتگوی با خبرنگار "ورزش سه" از نتایج تیم ملی های ملی پایه، صحبت کرد.

تیم های پایه همش ضعف بود

در مورد نتایج تیم های ملی پایه که دیگر حرفی نمانده است. باید در این مورد مسئولین ذی ربط تصمیم بگیرند. این نتایج واقعا شایسته فوتبال ایران نبود. این نتایج در آینده نه چندان دور برای تیم ملی بزرگسالان، مشکل ساز خواهد شد. ما در همه رده ها در دور اول حذف شدیم. کمیته فنی باید نقاط ضعف تیم را ارزیابی کند. البته این تیمها که فکر کنم همش ضعف بود، اصلا نقطه قوتی ندارد.

بازیکنها روی رابطه انتخاب می شوند

الان همه می خواهند بچه هایشان فوتبالیست شوند. یک سری روابط هم هست. من دوست ندارم از کسی اسم برم و گناه آنها را بشویم. اما معلوم است که روی یک سری زد و بندها عده ای بازیکن انتخاب می شوند. شایسته فوتبال ما نیست. الان ما روی فوتبالمان سرمایه گذاری می کنیم. اما از راه درستی وارد نمی شویم.

فقط شعار می دهیم

باید به فکر دو سال آینده فوتبال باشیم که همین بازیکنان امید می خواهند، جای بزرگسالان را بگیرند. آنها فقط خوب شعار می دهند. بینید تیم ملی آلمان هم در مقطعی نتیجه نگرفت اما روی جوانان کار کردند، زمانی که آنها آبدیده شدند .حالا می بینید که چه نتایج خوبی می گیرند. اما در کشور ما برعکس است. ما برای اینکه نتیجه بگیریم حتی حاضر هستیم که از بازیکنان صغر سنی استفاده کنیم.

مربیانی پرتغالی ترسو هستند

من اصلا جزء آن کسانی بودم که با بازگشت مجدد کی روش مخالف هستند. چون معتقد بودم عملکرد کی روش مشخص هست. از آرژانتین باختیم ، با نیجریه مساوی کردیم و با بسنی که اینطوری شد! نه کار خاصی کردیم. شاهد یک فوتبال دفاعی بودیم. درست هست که دفاع هم یک سیستم خوب در دنیا است. اما اگر تیم ملی خودش را پیدا می کرد. حتی می توانستیم برنده باشد. اگر یکی دو موقعیت هم خلق شد برای این بود که آرژآنتین جلو کشیده بود. به نظر من مربی های پرتغالی ترسو هستند! وینگادا هم همینطور هست. خود تیم ملی پرتغال هم سیستم دفاعی دارد. یا یونان که مربی پرتغالی دارد. برای همین من با حضور مربیان پرتغالی مخالف هستم.

درخشان را با سه بازی ، نمی توان ارزیابی کرد

درخشان را به 2،3 بازی نمی توانیم ارزیابی کنیم. باید 10،15 بازی به او زمان بدهیم. این تعطیلات لیگ زمان مناسبی بود. تا درخشان روی نقاط ضعف تیمش کار کند. بازی امروز در جام حذفی هم مهم است. امیدوارم که پرسپولیس در این بازی علاوه بر نتیجه، بازی تماشاگر پسندی را هم به نمایش بگذارد. تا حالا که در این چند بازی از لحاظ نتیجه خوب بوده، اما با توجه به اینگخ پرسپولیس باید در جام باشگاهها به میدان برود. قطعا باید نفرات جدیدی را جایگزین کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها